۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۶۵۳۳۶۱
سردار یوسفی مطرح کرد؛

سردار سلیمانی و پی ریزی چارچوب مبارزه با رژیم صهیونیستی

سردار سلیمانی و پی ریزی چارچوب مبارزه با رژیم صهیونیستی
سردار یوسفی گفت: سردار سلیمانی پیش از شهادت چارچوب مقابله و مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی را پی ریزی کرد.
سردار عباس یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ملت ایران از فلسطین و قدس غافل نبوده و نخواهد شد، اظهار داشت: پاسداشت روز قدس برگزار خواهد شد هر چند امسال به علت شیوه کرونا، راهپیمایی نخواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه امسال سردار سلیمانی در میان مان حضور ندارد، عنوان داشت: شهید سردار سلیمانی اهتمام و توجه بسیاری به قدس و فلسطین داشت و تبلور اقدامات و پیگیری هایش روز جهانی قدس در جوشش‌ها و حرکت‌های مردمی عیان بود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه روز جهانی قدس هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود، ادامه داد: مسؤولان رژیم صهیونیستی تصور نکند که با شهادت حاج قاسم، محور مقاومت و مقابله با جنایات پلید و ضد انسانی شان، دستخوش تغییر شده بلکه فاز جدیدی به خود گرفته باشد.

سردار یوسفی اضافه کرد: سردار سلیمانی پیش از شهادت چارچوب مقابله و مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی را پی ریزی کرد و سردار قاآنی همان دستورالعمل و شیوه را دنبال می‌کند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مسأله آزادسازی فلسطین در آینده نه چندان دور به یک مطالبه جهانی تبدیل شود، گفت: پس از فرموده رهبری درباره پایان عمر رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده، اقدامات بسیاری در جهان صورت گرفته است؛ تا آنجا که جایگاه این رژیم جعلی در نزد ملل مختلف تنزل یافت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
خون شهدای عزیز باعث عزت مسلمین است
شادی روحشان صلوات
1
0
جعفر برقی
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
ان شاالله به زودی و به یاری خدا جنایکاران صهیونیست از بین خواهند رفت و قدس آزاد خواهد شد
0
0