۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
کد خبر: ۶۵۳۳۷۹
امام جمعه کرمان:

روز قدس روز مبارزه با ظالمان و مستکبران است

روز قدس روز مبارزه با ظالمان و مستکبران است
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره اتحاد مردم کشور ایران، گفت: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمان که با حضور جمعی از مسئولان استان در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران توزیع کمک‌های مومنانه در استان به‌ویژه آستان قدس رضوی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در آستانه روز قدس قرار داریم و روز قدس روز اسلام و دفاع از مظلوم است گفت: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.

امام جمعه کرمان با ابراز امیدواری از اینکه هر چه زودتر شاهد پیروزی نهایی جهان اسلام به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین باشیم بیان کرد: حضور امام رضا(ع) در کشور یک فرصت طلایی برای مردم ایران است.

وی با بیان اینکه کشور ما در پناه امام هشتم شیعیان قرار دارد و همه امید و افتخار ما به وجود بارگاه ملکوتی و مضجع شریف این امام شریف است گفت: کمک‌های زیادی که از سوی آستان قدس رضوی در کشور انجام می‌شود از وجود نازنین امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌ با اشاره به اینکه در انواع بحران‌هایی که اتفاق می‌افتد کمک به نیازمندان جامعه توسط آستان قدس رضوی انجام می‌شود افزود: این اقدام آستان قدس رضوی یک اقدام مجاهدانه است.

وی با بیان اینکه کمک‌های انجام شده به انسان‌های نیازمند و آسیب‌پذیر در شرایط فعلی کشور کار بسیار خیرخواهانه و ارزشمندی است گفت: با شیوع ویروس کرونا در دنیا بسیاری از مردم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شدند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه با دستور مقام معظم رهبری همه کسانی که توان داشتند به یاری نیازمندان شتافتند افزود: کمک‌های آستان مقدس رضوی کمک‌های متبرکی است چرا که به نیابت از امام رئوف به دست نیازمندان می‌رسد./د102/ق

ارسال نظرات