۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۵۳۳۸۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب برنامه محوری روز قدس در خراسان شمالی است

سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب برنامه محوری روز قدس در خراسان شمالی است
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به شرایط کرونایی، برنامه محوری گرامیداشت روز قدس، سخنرانی زنده و تلویزیونی مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در استان، هیچ نوع برنامه راهپیمایی و تظاهرات برای این روز برگزار نمی‌شود و تنها برنامه محوری سخنرانی مقام معظم رهبری به‌صورت زنده و تلویزیونی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: اوضاع منطقه و شرایط کشورهای آن در حالی است که شاید باعث غفلت برخی از مسئله اصلی و ضروری جهان اسلام یعنی مسئله قدس شریف و دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی شود.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: باید توجه داشت که علت‌العلل همه مشکلات جهان اسلام و همه جنایاتی که آل سعود در حجاز و یمن می‌کنند و جرایمی که آل خلیفه در بحرین مرتکب می‌شوند، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است.

وی تصریح کرد: اگر صهیونیست‌ها در این منطقه با شکست مواجه شوند و دوران زورگویی آمریکا و اعوانش به پایان برسد، جنایتکاران بی‌ارزشی مانند آل خلیفه و آل سعود نمی‌توانند بر مناطق اسلامی حکومت کنند و خائنان نمی‌توانند مردم مسلمان را بفریبند و به اسم اسلام‌گرایی در جهت اهداف صهیونیست‌ها در این منطقه عمل کنند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: غفلت از دشمن اصلی و توجه نکردن به ریشه‌ها و علل مشکلات می‌تواند باعث شود که ما از ام‌الفساد و شیطان بزرگ غافل شویم و به برخورد با معلول‌ها و نتایج بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با آل سعود و آل خلیفه و جنایتکاران دیگر منطقه‌ای کار مهم و لازمی است اما تا وقتی‌که ام‌الفساد و علت فساد باقی است، با رفتن یک جنایتکار یک جنایتکار دیگر در جایی دیگر ظاهر می‌شود، ازجمله می‌بینیم ملت یمن جنایتکاران قبلی را برکنار کرد و حالا گرفتار رژیم کودک‌کش آل صهیون شده است.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: آنچه باید صورت گیرد قطع ماده فساد و ریشه‌کن کردن اصل آن است، اصل فساد باید از میان برود تا بتوان با دست‌نشانده‌ها و عوامل آن مقابله کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ازاین‌رو امسال اگرچه شرایط کرونا اجازه برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات را نمی‌دهد، اما این موضوع از اهمیت زائدالوصف روز قدس نمی‌کاهد چراکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب: مسئله فلسطین، مهم‌ترین مسئله دنیای اسلام است و هیچ مسئله بین‌المللی در دنیای اسلام از این بالاتر نیست./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات