۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۵۳۴۱۷
مجمع جهانی امت اسلامی:

امام خمینی با نامگذاری روز جهانی قدس، اعتبار اسلام را حفظ کرد

امام خمینی با نامگذاری روز جهانی قدس، اعتبار اسلام را حفظ کرد
مجمع جهانی امت اسلامی نسبت به توطئه های اسرائیل در کشورهای مختلف هشدار داد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس، اعتبار اسلام را حفظ کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مجمع جهانی امت اسلامی، در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس، اعتبار امت اسلامی را در جهان حفظ کرد و موجب شد که دشمنان نتوانند به سادگی به اهداف شوم خود در کشورهای اسلامی دست یابند و به مسلمانان ضربه بزنند.

در این پیام نوشته شده است: اگر چه اسرائیل غده سرطانی در منطقه محسوب می شود ولی امت اسلامی به پشتوانه ایمان خود همان طور که در نبرد حزب الله لبنان با رژیم اشغالگر صهیونیستی و نبرد جبهه مقاومت با جریان تروریستی و تکفیری داعش اثبات کرده است، می تواند هر دشمنی را شکست دهد.

مجمع جهانی امت اسلامی، نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را حتمی دانست و اظهار داشت: امت اسلامی و آزادی خواهان جهان باید به وعده الهی مبنی بر نابودی ظلم، ستم و کفر ایمان داشته باشند و با حفظ اتحاد و همبستگی خود به مبارزه نظامی، فرهنگی و سیاسی با رژیم صیهونیستی بپردازد.

این مجمع، حضور صهیونیست ها در سایر کشورها نظیر هند، آرژانتین، شیلی، امارات، بحرین، عربستان، مصر و ... تحت عنوان ایجاد روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را حیله اسرائیل دانست و خواستار هوشیاری جهانیان نسبت به توطئه های شوم آنان شد.

در این پیام آمده است: متاسفانه کشورهای مرتجع عربی از مرحله عادی سازی به مرحله ایجاد روابط علنی با اسرائیل رفته اند. استکبار جهانی به گونه ای با حاکمان کشورهای عربی و اسلامی رفتار کرده اند که وجود خود را در مدیون آن ها می دانند و این به معنای حرکت در جهت نابودی امت اسلامی است.

ارسال نظرات