۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۵۳۴۲۹
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران:

روز قدس، نماد تقابل جبهه حق علیه باطل است

روز قدس، نماد تقابل جبهه حق علیه باطل است
حجت الاسلام اسماعیل زاده، روز قدس را نماد تقابل جبهه حق علیه باطل دانست و گفت: تکرار همه ساله این روز مقدس از فراموشی مسأله فلسطین جلوگیری می کند.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، این روز را روز همبستگی امت اسلامی برای محو رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: در سایه وحدت مسلمانان جهان این رژیم اشغال گر و جنایت کار از روی زمین محو خواهد شد.
 
وی با بیان این که روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است، افزود: روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ابتکار بی نظیر امام خمینی(ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» سبب غافلگیری دشمنان اسلام شده است، بیان داشت: امام راحل با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که از این پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جهان، تنها نیست.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس یک روز جهانى است و یک پیام جهانى هم دارد، تصریح کرد: این روز مقدس و مهم نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این است که امت اسلامى علیرغم پشتیبانى بزرگترین و قدرتمندترین دولت هاى عالم هیچ گاه زیر بار ظلم نمی رود.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده، روز قدس را نماد تقابل جبهه حق علیه باطل دانست و خاطرنشان کرد: تکرار همه ساله این روز مقدس از فراموشی مسأله فلسطین جلوگیری می کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همه توان خود را برای به فراموشی سپردن روز قدس به کار گرفته است، بیان داشت: اما بزرگداشت و جلوه دادن این روز مهم مانع تحقق توطئه دشمنان خواهد شد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس مانع از فراموشی مسأله قدس و فلسطین در جهان شدند، خاطرنشان کرد: امروز در سایه همان مسیر روشن، موضوع فلسطین و همچنین روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که توطئه دشمنان برای به حاشیه راندن مسأله قدس و فلسطین را شکست خورده دانست و تصریح کرد: طرح شوم معامله قرن که با چراغ سبز ارتجاع عرب منطقه از سوی آمریکای جنایت کار مطرح شده با هوشیاری امت اسلامی و همچنین مقاومت و ایستادگی جوانان فلسطین محکوم به شکست است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین به آزادی قدس شریف منجر خواهد شد، ادامه داد: رژیم جنایت کار و جعلی صهیونیستی علیرغم همه حمایت های آمریکا و سایر کشورهای غربی در آستانه نابودی کامل قرار دارد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات