۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۵۳۴۳۹
یادداشت:

روز قدس و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم صهیونیسم بین‌الملل

روز قدس و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم صهیونیسم بین‌الملل
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی به مناسبت روز قدس در یادداشتی به بررسی خطرات رژیم صهیونیستی و تآثیرات روز قدس پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی به مناسبت روز قدس در یادداشتی به بررسی خطرات رژیم صهیونیستی و تآثیرات روز قدس پرداخته است که تقدیم خوانندگان خبرگزاری رسا می شود.

متن یادداشت نایب رییس مجمع عمومی جامه مدرسین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خطرات رژیم غاصب و صهیونیستی:

ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف در نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، یک ابتکار فراملی و فرا منطقه‌ای بود و در حقیقت آگاه کردن ملت‌های جهان نسبت به خطر صهیونیست و تفکر حاکم بر این گروه بود.

زیاده‌خواهی و سلطه‌طلبی همراه با خوی وحشیانه، مهم‌ترین عناصر شکل‌گیری و ادامه حیات نکت‌بار جنایت‌کاران صهیونسیت بوده که با همین نشانه‌ها در دنیا شناخته می‌شوند، جهانیان نیز از دیرباز عداوت و خباثت آن‌ها را در فکر و عمل‌شان شناخته که تاریخ گواه به همین مطلب است، از این‌رو نفرت از رژیم غاصب فلسطین یک نفرت جهانی بوده و هست.

امام خمینی(ره) علاوه بر افشا و خنثی سازی اهداف شوم و خطرناک این رژیم منحوس، و آگاهی‌بخشی به ملت‌های جهان به ویژه ملت‌های ستمدیده مسلمان، جهانیان را به میدان مقابله و مبارزه آورد تا جائیکه بسیاری از اندیشمندان و آزادیخواهان جهان وارد این میدان شده و حرکت عظیم مبارزه با این حکومت جعلی، شکل گرفته است.
خطر صهیونیست را بایستی در ابعاد سلطه‌گری بر منابع غنی منطقه، ایجاد اختلاف میان امت اسلام، هموارسازی دسترسی نظام استکبار به منافع ملت‌های منطقه و از همه مهم‌تر در القاء و تحمیل تفکرات نحس خود بر جوامع اسلامی بلکه جوامع بشری، برای استیلاء خودخوانده و دخالت در تمام زوایای مادی و فرهنگی کشورها، دانست. آنچه برای همگان مهم است، درک بهنگام، تحلیل صحیح، استقامت هوشمندانه و اقدام مناسب با تحرکات و خطرات این رژیم غاصب می‌باشد.

روز قدس و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم صهیونیسم بین‌الملل:

بازخوانی تأثیر روز قدس از آغاز تا امروز یکی از مؤلفه‌های مهم در شکست نقشه‌های رژیم صهیونیستی و ناکامی در رسیدن به اهداف خود می‌باشد، این موصوع برای همگان بویژه نسل جوان از اهمیت خاصی برخوردار است، رژیمی که در پرونده جنایاتش، فتل عام مردم مظلوم فلسطین در صبرا و شتیلا و کشتن کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع را دارد و بی‌مهابا کشورها و ملت‌ها را با انواع تهدید تحت فشار و بلکه در موضع ضعف قرار داده بود، امروز در دفاع از خود عاجز مانده و در مقابل و محاصره سدّ آهنین جبهه مقاومت و حرکت پرشتاب انتفاضه قرار گرفته است، این‌ها اموری است که با مطالعه‌‌ی تحولات چهل سال گذشته، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون مشهود و معلوم است. روز قدس با دمیدن نفسی تازه بر جبهه مقاومت، صف این جبهه را مملو از مجاهدانی کرده است که با صلابت و اقتدار در برابر استکبار ایستادگی کرده است، روز قدس، عامل بسیار مهمی در شکل‌گیری جبهه وسیع مقاومت داشته و دارد.

 روز قدس تعطیلی و پایانی ندارد:

امسال شیوع ویروس کرونا،‌ تا حدی مانع برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها به مانند سال‌های قبل، شد لکن یک محک کلیدی برای جهانیان بویژه مسلمانان بود، که نشان دادند در این شرائط نیز آن عزم جدی در برابر رژیم جناینکار وجود دارد و افکار و قلوب ملت‌ها در باره عشق و علاقه به فلسطین و آرمان‌های آن را در فضای مجازی، به صهیونیزم بین الملل نشان دادند و این همان بلوغ فکری، باور قلبی و توانمندی ملت‌هاست که پیروزی بر این رژیم منحوس فقط با مبارزه محقق می‌گردد و میدان مقابله همان میدان است و نفرت جهانیان بیشتر از هر زمانی در فضای جهانی اینترنت خود را نشان داد و جبهه جدیدی بر آنچه تاکنون بوده، اضافه شد و نشان داد که روز قدس، مقاومت و انتفاضه روز به روز پویاتر از گذشته خ‌اهد شد.

 جمهوری اسلامی و پرچم‌داری جبهه مقاومت:
امروز در رأس این مبارزه، جمهوری اسلامی قرار دارد و با درایت، تحلیل جامع و آینده‌نگری بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی جبهه مقاومت شکلی گسترده گرفته و اتحادی کم‌نظیر در میان کشورها و امت مسلمان ایجاد گردیده، امروز مقاومت دارای یک منطق محکم و ریشه در عقائد و نشان از خودباوری ملت‌های مظلوم دارد، شهدای مقاومت مخصوصا شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که تا پای جان در راه اهداف اسلام ایستاده‌اند و تا نابودی رژیم سفاک و درنده صهیونیستی از پای نخواهند نشست، امروز سران مرتجع عرب و کسانی که دل به مذاکرات و معامله قرن بسته بودند نیز فهمیده‌اند راه برگشت آرامش و رسیدن فلسطین مظلوم به دست صاحبان اصلی‌اش منحصر در مقابله با این رژیم خبیث است و از مسیر مقاومت است که عزت و شرف مسلمانان حفظ و پیروزی نهایی نصیب آن می‌گردد. ان شاءالله/1324/د102/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
دستان بسیاری در کارند که مسئله قدس را به حاشیه ببرند
0
0