۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۵۳۴۴۰
امام جمعه نورآباد:

جهادگران در مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات سنگ تمام گذاشتند

جهادگران در مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات سنگ تمام گذاشتند
امام جمعه نورآباد با اشاره به فعالیت جهادگران در صحنه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم، گفت: در این عرصه جهادگران حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، ظهر امروز در دیدار با جمعی از جهادگران عرصه مبارزه با کرونا که در در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور جوانان در قالب گروه های جهادی و خدمت به مردم ستودنی است.

وی نیروی جوانی را در هر زمینه ای لازمه رفع مشکلات خواند و افزود: در عرصه مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم جوانان باری دیگر نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام جمیاری با بیان اینکه جهادگران در مبارزه با کرونا سنگ تمام گذاشتند و این اقدامات جهادی به لطف الهی ماندگار خواهد بود، گفت: حضور جهادی و انقلابی جوانان در عرصه های مختلف سبب رفع مشکلات است.

وی به برگزاری رزمایش مواسات اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری این رزمایش اقدامی مناسب در حمایت از نیازمندان و تقویت روحیه همدلی بین مردم بود.

امام جمعه رومشکان اظهار داشت: در راستای حمایت از نیازمندان رزمایش مواسات باید تداوم یابد و در قالب اجرای این طرح بتوان در حمایت از نیازمندان اقدامات گسترده ای انجام داد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات