۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۴۴۱

دیدار صمیمانه مدیر جامعه الزهرا با خانواده جانباز شهید خازنی

دیدار صمیمانه مدیر جامعه الزهرا با خانواده جانباز شهید خازنی
مدیر و برخی مسؤولان جامعه الزهرا(س) با حضور در منزل شهید خازنی با خانواده این جانباز شهید ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به همراه حجج اسلام والمسلمین سجودی معاون آموزش، رحمتی مدیرکل صیانت و سرکار خانم‌ها داوودالموسوی مدیرکل فرهنگی و احسانی فرمانده پایگاه های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در منزل جانباز شهید رضا خازنی و قرائت فاتحه، با خانواده این شهید بزرگوار ابراز همدردی کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید خازنی، از وی به عنوان نیرویی ارزشی و با تعهد کاری یاد کرد و گفت: شاید ارتحال برخی برای ما دردآور و موجب ناراحتی شود ولی برای خودشان با توجه به جایگاهی که به دست می آورند موجب راحتی و آسایش باشد.

وی با اشاره به آیات قرآن اضافه کرد: اجل حتمی انسان‌ها در زمان و مکانی که مقدر شده اتفاق می‌افتد و بخاطر فقدان افراد نباید خود را سرزنش کنیم، بلکه باید برای شادی روح آنان و جاری شدن رحمت و غفران الهی برایشان دعا و طلب آمرزش کرد.

گفتنی است، حاج رضا خازنی از همکاران معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در اسفندماه ۹۸ به دلیل عارضه حاد تنفسی ناشی از آثار شیمیایی به خیل شهدا پیوست./1324/د102/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات