۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۵۳۴۵۴
دبیر جامعه وعاظ اصفهان مطرح کرد؛

دستپاچگی دشمن از جو فضای مجازی و رسانه‌ها علیه رژیم صهیونیستی

دستپاچگی دشمن از جو فضای مجازی و رسانه‌ها علیه رژیم صهیونیستی
حجت الاسلام ریاحی با تأکید بر استفاده ظرفیت فضای مجازی در حمایت از فلسطین گفت: دشمنان در مقابل جو رسانه ها و فضای مجازی علیه اسرائیل ابتکار عمل را از دست داده اند.

حجت الاسلام میثم ریاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه خوشحالی دشمن از تعطیلی راهپیمایی روز قدس نشان دهنده اهمیت این راهپیمایی و هراس دشمنان از روز قدس است، گفت: اگرچه به دلیل رعایت مسائل بهداشتی راهپیمایی روز قدس تعطیل شده است، اما دشمنان در روز قدس باید منتظر راهپیمایی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در فضای مجازی در حمایت از فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی باشند.

حجت الاسلام ریاحی با تأکید بر ادامه داشتن مسیر مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تا زمان آزادی فلسطین و نابودی صهیونیسم جهانی، اظهار کرد: فلسطین هرگز تنها نبوده است و هرگز تنها نخواهد ماند، کشورهای اسلامی، مسلمانان جهان و تمام آزادی خواهان در کشورهای مختلف دنیا بر دفاع از حق مشروع ملت فلسطین برای آزاد شدن تمام سرزمین فلسطین و اخراج رژیم صهیونیستی از این کشور اصرار دارند و پای آن ایستاده‌اند.

مدیر مسؤول نشریه ریاح با اشاره به فعالیت‌های گسترده و اثرگذار فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در حمایت از فلسطین، خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌ها و فضای مجازی نقش بسزایی در جهت دهی افکار عمومی دارند و شاهد هستیم که کاربران ایرانی و غیر ایرانی در فضای مجازی و همچنین اصحاب رسانه در رسانه‌های مختلف جریان‌سازی و جهت دهی دقیقی علیه رژیم صهیونیستی و دفاع از آزادی ملت مظلوم فلسطین دارند.

وی ادامه داد: با رصد اقدامات دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ها شاهد دستپاچگی و نبود ابتکار عمل برای شانتاژ جریان سازی رسانه‌ای علیه رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین هستیم و این نشان دهنده اهمیت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ها در این خصوص است.

دبیر جامعه وعاظ اصفهان با اشاره به دست داشتن رژیم صهیونیستی در شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند پس از شهادت سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، هیچ کجای دنیا برای آنها امن نخواهد بود و مبارزه ما با آنها تمام نخواهد شد مگر اینکه انتقام این جنایت را از تک تک آنها بگیریم و نخستین بخش این انتقام سخت آزادی فلسطین خواهد بود./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رسول
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
مرگ بر اسرائیل
8
0
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
خیلی عالی بود
4
0
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
واقعا همه در فضای مجازی برای روزقدس مایه گذاشتند
3
0