۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۴۷۳
نماینده ولی‌فقیه در ایلام:

روز قدس روز تحقق وعده قطعی الهی و محو رژیم اشغالگر قدس در منطقه است

روز قدس روز تحقق وعده قطعی الهی و محو رژیم اشغالگر قدس در منطقه است
امام جمعه ایلام روز قدس را یادگار ارزشمند امام خمینی دانست و گفت: روز قدس، روز وعده تحقق قطعی الهی مبنی بر محو رژیم اشغالگر قدس در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار روز قدس را یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت:روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر محو رژیم اشغالگر قدس در منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در ایلام گفت: روز قدس که یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است. از سال 59 با تدبیر حضرت امام(ره) محقق و از آن سال تاکنون آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بوده و در این سال‌ها مردمان آزاده ایران وجهان این روز را گرامی و با حضور میلیونی خود، حمایت تام خود را از قدس و مردم مظلوم فلسطین انجام داده‌اند.

خطیب جمعه ایلام افزود: اما در سال جدید و به برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پرهیز از تجمعات میلیونی تدبیر دیگر مقام معظم رهبری بر آن قرار گرفت که روز قدس امسال در فضای رسانه‌ای و مجازی به انجام برسد که در این راستا در کشور و استان ایلام نیز زمینه تحقق تدبیر مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

وی حضور میلیونی کاربران فضای مجازی و هشتک‌ها و توئیت‌هایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدامی دیگر از حضور میلیونی مردم ولایی ایران و آزادگان جهان دانست و گفت: بی شک وعده الهی محقق شدنی است و محو اسرائیل را در جهان به زودی شاهد خواهیم بود.

خطیب جمعه ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: روز قدس را باید بزرگ دانست، راهپیمایی روز قدس هم خیلی مهم است حال ان راهپیمایی مجازی باشد یا در کف خیابان هردو به یک معنا است، مهم حضور در صحنه برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی راهپیمایی مجازی را تغییر تاکتیک عنوان کرد و گفت: هدف همانا تحقق وعده الهی است و تاکتیک زمینه سازی این وعده الهی روزی در کف خیابان و روز دیگر در فضای مجازی است و برای ولایتمداران و آزادگان جهان هدف همانا محو اسرائیل است.

امام جمعه ایلام به هوشیاری، درصحنه بودن مردم توصیه و یادآورشد: در روز قدس هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا و اسرائیل بکشید و روز جهانی قدس فریاد اسلامی علیه ظلم و جنایت صهیونیسم بین الملل و حامیان آنان و تغییرات نظام سلطه جهانی و حاکمیت ایمان و عدالت اسلامی است./1350/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات