۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۵۳۴۷۸
حجت الاسلام انتظاری مطرح کرد؛

سخنان رهبر انقلاب در روز قدس، راهبرد تازه مقاومت در برابر صهیونیست ها

سخنان رهبر انقلاب در روز قدس، راهبرد تازه مقاومت در برابر صهیونیست ها
مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: سخنان مهم و حکیمانه مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس راهبرد تازه مقاومت برای ایستادگی در برابر صهیونیست ها خواهد بود.
حجت الاسلام محمد انتظاری، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور برگزاری نماز جمعه تنها در مناطقی با وضعیت سفید امکان پذیر است، گفت: مازندران تا این لحظه در فهرست مناطق سفید اعلام نشده و به همین دلیل این هفته نیز نماز جمعه در استان برگزار نخواهد شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی ابتلای مومنان روزه دار به این ویروس، راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان بصورت تظاهرات و کاروان خودرویی برگزار نمی‌شود.
 
حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که در این روز مهم و مقدس آحاد ملت مؤمن و روزه دار ایران به سخنرانی مقام معظم رهبری گوش فرا خواهند داد، بیان داشت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب، راهبرد‌های پیش رو برای تجلی خشم و نفرت انسان‌های آزاده عالم، تا زمان نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد کرد.
 
مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با مهم ارزیابی کردن روز قدس، این روز با اهمیت را فرصتی برای رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین به جهان دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه امسال به دلیل شیوع این ویروس منحوس و به منظور جلوگیری از خطر ابتلا این راهپیمایی برگزار نمی شود.
 
وی با بیان این که همه اقدامات تبلیغی برای بزرگداشت این روز مهم در فضای مجازی و شبکه های رادیویی و تلویزیونی معطوف خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالایی که فضای مجازی دارد می تواند فرصت مناسبی برای بزرگداشت این روز مهم باشد.
 
حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که مسأله فلسطین و قدس شریف هیچ گاه فراموش شدنی نیست، ادامه داد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور زنده نگه داشتن آرمان قدس و فلسطین استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز وحدت میان مسلمانان جهان بهترین ظرفیت برای خارج کردن قدس و فلسطین از چنگال صهیونیست های جنایت کار است، بیان داشت: مسلمانان باید از هر گونه تفرقه و اختلافی که موضوع فلسطین را در حاشیه قرار می دهد به شدت پرهیز کنند.
 
مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که فردا همه دنیا نظاره گر سخنان مهم، راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری در خصوص مسأله فلسطین خواهند بود، خاطرنشان کرد: سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس، راهبرد تازه مقاومت برای ایستادگی در برابر صهیونیست ها و آزادی قدس شریف خواهد بود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات