۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۵۳۴۷۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

روز قدس سبب رسوایی معاهده ننگین قرن شده است

روز قدس سبب رسوایی معاهده ننگین قرن شده است
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به اینکه قدس سبب رسوایی معاهده قرن شد، گفت: شرایط بگونه‌ای است که وعده الهی در تبعیت جهانی از ولایت محقق می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه قدس مسأله جهان اسلام است، اظهار داشت: امام راحل، روز قدس را روز اسلام برمی شمارد، قدس قبله نخست مسلمانان و نماد وحدت اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز قدس سبب رسوایی معاهده ننگین قرن شده است، خاطرنشان کرد: اکنون شرایط بگونه‌ای است که وعده الهی در تبعیت از ولایت، جهانی خواهد شد؛ خداوند در آیه «وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ» وعده داده است که اگر ولایت پذیری در جهان اسلام جاری شود، حزب اللهی شکل خواهد گرفت که بر هر مشکلی چیره می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه روز قدس را باید گرامی و زنده نگه داشت، ادامه داد: حزب اللهی که به واسطه ولایت پذیری از امام راحل و حاضر در جهان اسلام متولد شده است، سند کارآیی نظام اسلامی می‌باشد.

وی با بیان اینکه قدس آینده پیروزی اسلامی بر کفر است، گفت: زمانی که امام راحل، مسأله سلمان رشدی را مطرح و از رسول خدا (ص) دفاع کردند، برادران اهل تسنن به جایگاه ولایت و انقلاب اسلامی پی بردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: رهبری پاسداشت روز قدس را پاسداشت اسلام بیان می‌کند، چنین فرموده‌ای به ما عزت می‌دهد؛ از این رو چنین نگاه راهبردی تقویت شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات