۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۴۸۹
با حضور پرشور مردم صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حریم ایران در شهرکرد

برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حریم ایران در شهرکرد
پیکر مطهر ناوبان یکم شهید جعفر کوهی فایق، از شهدای حادثه نیروی دریایی ارتش با حضور پرشور مردم و مسؤولان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، پیکر مطهر ناوبان یکم شهید جعفر کوهی فایق، از شهدای حادثه نیروی دریایی ارتش، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی و عموم مردم ولایتمدار این استان در شهرکرد تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم باشکوه که با رعایت کامل امور بهداشتی و در نهایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت، همه آمده بودند تا نشان دهند فرهنگ شهادت طلبی در جامعه زنده است و مردم هیچ گاه از آرمان‌های شهدا عقب نخواهند نشست.
 
برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حریم ایران در شهرکرد

این مراسم باشکوه با اقامه نماز بر پیکر شهید از سوی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در محوطه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید همه مدیون این شهید والامقام باشیم که دل‌های ما را کربلایی کرد، گفت: شهدا به ما نشان دادند که برای رسیدن به قله‌های عزت و افتخار راه بلند و سختی پیش رو داریم و موفقیت در این راه تنها با مقاومت و ایمان به خدا محقق خواهد شد.

در ادامه نیز مردم استان پیکر این شهید رمضان را از مصلای امام خمینی (ره) تا میدان دانش شهرکرد تشییع کردند و در نهایت پیکر وی در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

گفتنی است ناوبان یکم شهید جعفر کوهی فائق دهکردی متولد ١ مهرماه ١٣٦٥ است، وی فعال فرهنگی و عضو هیئت عاشقان ولایت شهرکرد بوده و سه سال در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد.

شایان ذکر است شهید جعفر کوهی فایق ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در حادثه دریایی در ناوچه کنارک به فیض شهادت نائل آمد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات