۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۵۳۴۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

شناسایی و قرنطینه بیماران کم علامت و بدون علامت با تمام توان ادامه دارد

شناسایی و قرنطینه بیماران کم علامت و بدون علامت با تمام توان ادامه دارد
احسان پور با اشاره به شناسایی ۴۹۲ مورد جدید ابتلا به کرونا، گفت: شناسایی و قرنطینه بیماران کم علامت و بدون علامت، با تمام توان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان از شناسایی ۴۹۲ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی ۴۹۲  بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، شمار مبتلایان به هشت هزار و ۹۱۱  مورد رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: در  حال حاضر ۸۴۳ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه هفت هزار و ۶۶۰ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

این مقام مسؤول ادامه داد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۴ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۰۸ نفر برسد.

 احسان پور اضافه کرد: با  توجه به اعلام محدودیت ۵ روزه در خوزستان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت قطع زنجیره انتقال، از هم استانی‌های گرامی درخواست میشود تا جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل، فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را در بالاترین سطح رعایت کنند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۸ مورد جدید در اهواز به ثبت رسید که از این تعداد ۶۲ مورد بستری و ۱۶۷ مورد قرنطینه خانگی شدند، افزود: در شوشتر، از ۲۷ مورد جدید ۱۹ نفر در قرنطینه خانگی و مابقی بستری شدند، همچنین در رامشیر و هندیجان ۶ مورد جدید وجود دارد که در رامشیر دو نفر بستری شدند و مبتلایان هندیجانی همگی قرنطینه خانگی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از شش مورد جدید شناسایی شده در گتوند ۴ نفر بستری و مابقی قرنطینه خانگی هستند، اضافه کرد: از ۳۱ مورد شناسایی شده در دزفول، ۵ مورد بستری و مابقی در قرنطینه خانگی هستند همچنین در آبادان از ۵ مورد جدید، یک نفر بستری و چهار نفر قرنطینه خانگی شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۸ مورد جدید در خرمشهر شناسایی شدند، تصریح کرد: دو مورد بستری و شش مورد قرنطینه خانگی شدند، و از ۴۲ مورد جدید در شهرستان شوش، جز دو نفر همگی قرنطینه خانگی شدند.

احسان پور با بیان اینکه در حمیدیه ده مورد شناسایی شده همگی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، اذعان داشت: در کارون از ۱۴ مورد جدید، ۵ مورد بستری و ۹ مورد قرنطینه خانگی شدند و در رامهرمز ۱۳ مورد جدید، ده نفر در  قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی با بیان در باغملک از ۹ مورد جدید تنها یک نفر بستری است، ادامه داد: در مسجد سلیمان از ۱۷ مورد جدید، دو نفر بستری شدند و در باوی از ۱۷ مورد جدید، ۲ مورد بستری و ۱۵ مورد قرنطینه خانگی، در دشت آزادگان ۵ مورد جدید همگی بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در لالی ۵ نفر و در هفتکل ۱۱ نفر قرنطینه خانگی شدند، عنوان داشت: در اندیمشک، یک مورد جدید بستری است و در بهبهان از ۳ مورد جدید یک نفر بستری شد همچنین ماهشهر ۲۸ بستری داشته که از این تعداد ۱۸ نفر یستری و ده نفر قرنطینه شدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات