۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۵۳۵۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

مقابله با رژیم صهیونیستی یک مطالبه جهانی است

مقابله با رژیم صهیونیستی یک مطالبه جهانی است
حجت الاسلام تسخیری با بیان این که مقابله با رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده است،گفت: این آمادگی در سایه نگاه هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دست آمده است.
حجت الاسلام تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس، گفت: نگاه تیزبینانه امام راحل در این نامگذاری مبارزه با رژیم صهیونیستی را به عنوان الگویی در جهان مطرح کردند.
 
وی با بیان این که امروز مقابله با این رژیم جنایت کار در همه جهان فراگیر شده است، افزود: این آمادگی در سایه نگاه هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دست آمده است.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که شرایط امروز رژیم صهیونیستی در رعب و وحشت کامل به سر می‌برد، ادامه داد: اقتدار و آمادگی کامل نیرو‌های جبهه مقاوم در حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی، ترس و وحشت بسیاری را در صهیونیست‌ها به وجود آورده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، قدرت نمایی و رجزخوانی صهیونیست‌ها را پوچ و توخالی توصیف کرد و افزود: رژیم جعلی اسرائیل در برابر آمادگی نیرو‌های جبهه مقاومت بسیار وحشت زده است و همه توان خود را برای بزرگ نمایی قدرت خود به کار گرفتند.
 
وی با بیان این که رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان در حد و اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، بیان داشت: صهیونیست‌های اشغال گر به خوبی از اقتدار ایران اسلامی در منطقه با خبر هستند.
 
حجت الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود به هفتاد سال جنایت این رژیم اشغالگر بر سر مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: این رژیم جعلی در سایه حمایت و سکوت، آمریکای خبیث و همچنین برخی کشور‌های عربی منطقه دست به جنایت‌های بسیاری علیه مردم مظلوم فلسطین زده است.
 
وی با تأکید بر این که حمایت از مردم مظلوم فلسطین به وظیفه اسلامی و انسانی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مجامع به اصطلاح حقوق بشری و بین المللی جهان، چشمان خود را در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها بسته اند و همین مسأله موجب گستاخ‌تر شدن این رژیم اشغال گر شده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ملت بزرگ با قدرت به حمایت از مظلومیت مردم فلسطین ادامه خواهند داد، افزود: ملت شجاع ایران و سایر ملت‌های جهان اسلام فریاد مرگ براسرائیل را سر می‌دهند تا به زودی شاهد محو و نابودی این رژیم سفاک و کودک کش باشیم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات