۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۵۳۵۱۴
شیخ حسن صالح در گفت وگو با رسا:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، کوتاه آمدن از عزت مسلمانان است

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، کوتاه آمدن از عزت مسلمانان است
فعال حقوق بشر و از معارضان رژیم سعودی بیان داشت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی،کوتاه آمدن از عزت امت اسلامی است، زیرا می خواهد کشورهای اسلامی را تجزیه کند.

شیخ حسن صالح فعال حقوق بشر و از معارضان رژیم سعودی در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حضور آمریکا در منطقه را یک عمل شیطانی توصیف کرد و با اشاره به فرموده امام خمینی(ره)، بیان داشت که ایشان از همان ابتدا صحنه حضور آمریکایی ها در جنوب غرب آسیا را به خوبی توصیف کرده بودند.

وی با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی، خاطر نشان ساخت که این گونه اقدامات به معنای کوتاه آمدن از شرافت و عزت امت اسلامی است؛ زیرا این رژیم در تلاش است تا کشورهای اسلامی را تجزیه کند.

شیخ حسن صالح افزود: امام خمینی با آینده نگری که داشت، روز جهانی قدس را اعلام کرد تا از این رهگذر وظیفه دینی مسلمانان نسبت به مسأله فلسطین را مورد تأکید قرار دهد و آن را در یادها زنده نگهدارد.

این فعال حقوق بشر و معارض سعودی ادامه داد: امام خامنه ای با ادامه راه بنیانگذار جمهوری اسلامی، با فرقه گرایی در منطقه مقابله می کند، زیرا دشمنان امت اسلامی با حمایت از رژیم صهیونیستی درپی کوبیدن بر طبل فرقه گرایی در منطقه و فتنه انگیزی هستند.

شایان ذکر است که روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

در این میان نیز کمپین روز جهانی قدس همراه با گروه‌های مقاومت و آزادگان جهان با هشتگ‌های #القدس_درب_الشهداء و #FlyTheFlag از ساعت 6:30 امروز (پنجشنبه) تا عصر روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد./983/ب

 

ارسال نظرات