۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۵۳۵۲۲
حجت الاسلام بهرام پور:

امیدبخشی به امت اسلام دستاورد روز جهانی قدس است

امیدبخشی به امت اسلام دستاورد روز جهانی قدس است
مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: امیدبخشی به امت اسلام به ویژه حامیان مقاومت و ذلت در دشمنان اسلام، دستاورد‌های روز جهانی قدس است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه روز قدس روز نجات امت اسلام است، اظهار داشت: بزرگداشت و حضور در چنین روزی، اقدام برای آزادسازی قدس در هر زمان و مکان و هر مناسبتی در بلندمدت به نفع امت اسلام و به ضرر دشمنان اسلام خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: آزادسازی قدس کمک خواهد کرد تا حکومت امام عصر با نابودی دشمنان اسلام استقرار پیدا کند؛ از این رو امامین انقلاب نجات قدس را از راهبردترین اهداف انقلاب اسلامی تعریف کردند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: دلدادگان و رهروان راه امامی انقلاب اسلامی می‌دانند که راه شان به دولت کریمه حضرت ولی عصر (عج) منجر می‌شود؛ از این رو همگان از چنین راهبردی حمایت می‌کنند.

 حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه دلدادگان امامین، شعار آزادی قدس را به عنوان یکی از اساسی‌ترین شعار‌های انقلاب مورد حمایت قرار می‌دهند، گفت: امیدبخشی به امت اسلام به ویژه حامیان مقاومت و ذلت در دشمنان اسلام، دستاورد‌های روز جهانی قدس است.

وی با بیان اینکه افزایش جنایت‌های رژیم غاصب در بزرگداشت روز قدس گویای خواری و ضعف شان است، ابراز کرد: هر روز بر توان محور مقاومت و حمایت ملل اسلامی از چنین محوری افزوده می‌شود، رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر و محصورتر می‌گردد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات