۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۵۳۵۲۷
امام جمعه امین شهر مطرح کرد؛

فضای مجازی؛ ظرفیتی مهم برای جایگزینی راهپیمایی روز قدس

فضای مجازی؛ ظرفیتی مهم برای جایگزینی راهپیمایی روز قدس
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: در شرایط فعلی بهترین حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ضربه زدن به دشمنان از طریق فضا‌های مجازی می‌تواند صورت گیرد.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز قدس گفت: روز قدس از یادگار‌های امام (ره) بوده و مردم باید این روز را قدر بدانند.
 
وی افزود: روز قدس مردم کشور به یاری مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها می‌آمدند و با آمدن به خیابان‌ها مشت محکمی را به دشمنان می‌زدند.
 
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که امسال راهپیمایی روز قدس به صورت جمعی در خیابان‌ها برگزار نمی‌شود، ابراز داشت: بهترین حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ضربه زدن به دشمنان از طریق فضا‌های مجازی است.
 
امام جمعه امین شهر با بیان این که مطالبه گری مردم از دولت‌ها یکی دیگر از فواید راهپیمایی‌ها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم ایران برای دفاع از مردم فلسطین فضای مجازی را از جملات و پوسترها پر کنند.
 
وی تصریح کرد: جهان اسلام به دنبال از بین بردن ظلم در دنیا است تا دیگر شاهد از بین رفتن حق مظلوم در کشور‌ها نباشیم.
 
حجت الاسلام فلاحی در پایان با توصیه به این که بیانات رهبر انقلاب در روز قدس را مردم از رسانه ملی گوش دهند، گفت: برگزاری کنفرانس‌های مجازی یکی دیگر از کار‌هایی که در حمایت از مردم فلسطین می‌توان انجام داد./۱۳۸۰/ت310/ف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
مقام معظم رهبری : روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)
0
0