۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۶۵۳۵۳۳
امام جمعه موقت اصفهان:

تعطیلی راهپیمایی روز قدس به معنای دست برداشتن از مبارزه نیست

تعطیلی راهپیمایی روز قدس به معنای دست برداشتن از مبارزه نیست
حجت الاسلام رهبر با تأکید بر انزجار امت اسلامی از رژیم صهیونیستی، گفت: دشمن منتظر اقدامات رسانه‌های و فضای مجازی علیه رژیم صهیونیستی و در دفاع از فلسطین باشد.

حجت الاسلام محمدتقی رهبری، امام جمعه موقت اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به فرارسیدن روز قدس، گفت: دل های مردم مسلمان کانون آتش فشان خروش علیه رژیم صهیونیستی است و پای عَلم انقلاب اسلامی و مبارزه با اسرائیل ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از جشنواره‌ها و همایش‌های مهم بین المللی در نقاط مختلف دنیا و همچین اماکن مذهبی مهم نظیر طواف کعبه به تعطیلی کشانده شد، اظهار کرد: تعطیل شدن راهپیمایی روز قدس به دلیل رعایت مسائل بهداشتی به معنای تعطیلی دفاع از فلسطین و آرمان بزرگ مبارزه با صهیونیسم جهانی نیست.

حجت الاسلام رهبر در ادامه افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی و امت‌های اسلامی در سرتاسر جهان متنفر و بیزار هستند و در دل‌های آنها آتش فشان خروشانی علیه رژیم صهیونیستی و اشغال 70 ساله فلسطین است، تعطیلی راهپیمایی روز قدس به معنای دست برداشتن از مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست بلکه همچنان فلسطین مهمترین مسأله جهان اسلام است.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و فضای مجازی برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: طرح ننگین معامله قرن که از سوی آمریکا مطرح شد، مردم ایران و جهان را بیشتر از پیش بر آن می‌دارد که علیه اشغال فلسطین و برای آرمان آزادی فلسطین دست به اقدامات گسترده در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی بزنند.

وی به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ظهر روز قدس اشاره کرد و گفت: سخنرانی ایشان که به زبان‌های مختلف در جهان ترجمه و از رسانه‌های بین المللی پخش خواهد شد اجازه نمی‌دهد دشمنان خیال کنند امسال نبود راهپیمایی روز قدس برای آنها امنیت و آسایش خاطر به همراه دارد، بلکه دشمن باید منتظر اقدامات امت اسلامی در رسانه‌ها و فضای مجازی و بازتاب گسترده فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد./1304/ت310/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
انزجار مضاعف از اسرائیل در بحبوحه کروناادامه دارد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
مقام معظم رهبری : روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مرگ بر دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی
0
0