۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۳۵۵۲
در قالب رزمایش مواسات صورت گرفت؛

توزیع ۹۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری

توزیع ۹۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری
امام جمعه شهرکرد گفت: تاکنون در قالب رزمایش همدلی ۹۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در استان جمع آوری و بین مردم توزیع شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در چهارمین جلسه قرارگاه استانی رزمایش مواسات و همدلی که با حضور مسؤولان استانی و کنفرانس مسؤولان شهرستانی برگزار شد، گفت: همه گزارش‌ها نشان می‌دهد که کار‌های اساسی و خوبی در استان صورت گرفته که باید این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه رزمایش همدلی همچنان در استان ادامه دارد، تصریح کرد: به لطف الهی در سایه قرارگاه مرکزی، انسجام خوبی بین همه گروه‌های جهادی و خودجوش در زمینه رزمایش مواسات در استان صورت گرفته است که جای تشکر دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در قالب رزمایش همدلی تاکنون ۹۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در استان جمع آوری و بین مردم توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این آمار روز به روز افزایش می‌یابد که نشان دهنده همکاری‌های فعال و باانگیزه گروه‌های مختلف مردمی است؛ مردم استان چهارمحال و بختیاری وظیفه انسانی خود را به خوبی در ماه مبارک رمضان انجام دادند که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه بسیاری از اقشار به دلیل شیوع بیماری کرونا کار خود را از دست دادند و گرفتار مشکلات عدیده شدند، تصریح کرد: به یقین این آسیب‌ها در آینده بیشتر هم می‌شود که باید مورد توجه جدی متولیان امر قرار گیرد.

وی تفکیک کمک‌های استانی در زمینه رزمایش همدلی را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: کمک‌های دریافتی در استان قابل توجه است، چرا که گروه‌های بسیاری از جمله کسبه علی رغم اینکه خود آسیب دیده بودند در جمع آوری آن‌ها نقش مهمی داشتند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید نقش پایگاه‌های بسیج در گوشه و کنار استان در قالب رزمایش همدلی بیشتر شود چراکه نیاز‌ها بسیار است، گفت: باید در توزیع اقلام تاریخ دار از جمله گوشت و مرغ عجله کنید، اما اقلام دیگر با برنامه و حساب و کتاب توزیع شوند.

در ادامه نیز سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه تا زمانی که کرونا باشد مواسات نیز وجود دارد، افزود: هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی با ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان تا پایان هفته از طریق شهرستان‌ها وارد مرکز استان خواهد شد، همچنین ۲ هزار و ۴۰۰ بسته بهداشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان از طریق استان خریداری و به شهرستان‌ها ارسال می‌شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات