۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۵۶۹
همزمان روز جهانی قدس صوت گرفت؛

راه اندازی پویش «من یک فلسطینی ام» در مازندران

راه اندازی پویش «من یک فلسطینی ام» در مازندران
اقشار مختلف مردم و فعالان شبکه های اجتماعی همزمان با روز جهانی قدس به پویش من یک فلسطینی هستم پیوستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، اقشار مختلف مردم و فعالان شبکه های اجتماعی همزمان با روز جهانی قدس به پویش من یک فلسطینی هستم پیوستند.

بر اساس این گزارش، کاربران مازندرانی فضای مجازی امروز همزمان با روز جهانی قدس تصاویری از شهدای مدافع حرم، قدس شریف، تمثال شهدای فلسطینی منتشر کردند تا ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به راه اندازی پویش من هم یک فلسطینی هستم، گفت: مردم مازندران با راه اندازی این پویش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همنوا شده‌اند.

وی، هدف اصلی راه اندازی پویش من هم یک فلسطینی هستم را حمایت جدی از مردم فلسطین بیان کرد و افزود: امروز مردم با حضور در فضای مجازی و درج هشتک من هم یک فلسطینی ام و نشر آن در فضای مجازی به همراه تصاویری از مقاومت مردم فلسطین، حمایت قاطعانه خود را از مردمان این دیار اعلام کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که قدس پاره تن اسلام است، آزادی قدس شریف را آرزوی تک تک مسلمانان جهان یاد کرد.

زارع، مهم ترین و تنها راه حل آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست های غاصب را ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین عنوان کرد و گفت: ملت مؤمن ایران اسلامی نیز همواره با قدرت پشتیبان مردم مظلوم فلسطین خواهند ماند./950/د102/ب1

افشین ایمانی
ارسال نظرات