۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۵۳۶۲۰
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

ادامه راه شهدا ضامن بقای انقلاب است

ادامه راه شهدا ضامن بقای انقلاب است
مدیرکل بنیاد شهید لرستان با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: ادامه راه شهدا ضامن بقای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید حسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید لرستان، ظهر امروز در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران لرستان گفت: در فتح خرمشهر 166 نفر از رزمندگان لرستانی به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این عملیات 64 نفر لرستانی به درجه جانبازی نائل شدند و شش نفر به اسارت دشمن درآمدند.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان به فعالیت های این بنیاد در مقابله با ویروس کرونا و خدمت به ایثارگران اشاره کرد و گفت: 540 لیتر الکل، 26 هزار و 313 عدد ماسک، دستکس، 500 ژل و 2 هزار و 45 لیتر مایع ضدعفونی برای ایثارگران تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: گندزدایی محلات و ساختمان های بنیاد شهید، ارسال پیام بهداشتی در زمینه ماندن در خانه برای جامعه ایثارگران و خانواده شهدا و چاپ بنر از دیگر اقدامات در زمینه مقابله با ویروس کرونا بوده است.

نازاریان اظهار داشت: در همه شهرستان های استان لرستان برخی از ایثارگران به صورت جهادی به عرصه آمدند و در کمک به ایثارگران، گندزایی و مقابله با ویروس کرونا نقش افرینی کردند.

وی بیان کرد: در زمینه حمایت از ایثارگرانی که هیچ گونه درآمدی نداشته اند، 340 میلیون تومان به 670 نفر از ایثارگران از طریق کارت خرید فروشگاه رفاه پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با بیان اینکه 160 میلیون تومان نیز از جانب بنیاد به حساب ایثارگران که مشکل معیشتی داشته اند، واریز شده است، یادآور شد: پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون تومان به مشاغل آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات بنیاد شهید لرستان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات