۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۵۳۶۲۷
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر:

آزادسازی خرمشهر با ایستادگی در برابر ۵۲ کشور محقق شد

آزادسازی خرمشهر با ایستادگی در برابر ۵۲ کشور محقق شد
سرهنگ مهدی پور گفت: آزادسازی خرمشهر به همگان ثابت کرد که با دستان خالی در برابر ۵۲ کشور ایستادگی و پیروزی را به دست آوردیم.
سرهنگ مجید مهدی پور، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر از افتخارات و حماسه آفرینی‌های رزمندگان بود، اظهار داشت: خرمشهر ماه‌ها پس از اشغال از سوی دژخیمان بعثی آزاد شد، بعثی‌ها آمده بودند در خرمشهر بمانند و در دیوار‌های شهر عبارت «جئنا لنبقی» را نوشته بودند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: با حمایت و پشتیبانی ملت و امام راحل، رزمندگان در عملیات بیت المقدس حماسه آزادسازی خرمشهر را خلق کردند.

سرهنگ مهدی پور عنوان داشت: با آزادسازی خرمشهر، پیروزی‌های پی در پی برای رزمندگان حاصل شد، آزادسازی خرمشهر به همگان ثابت کرد که با دستان خالی در برابر ۵۲ کشور ایستادگی و پیروزی را به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه دشمن بعثی با استحکامات تعبیه کرده خود را صاحب امتیاز می‌دید، تصریح کرد: رژیم بعثی تصور نمی‌کرد که خرمشهر را از دست بدهد، اما نه تنها استحکامات نابود شد بلکه چندین هزار اسیر از دشمن بعثی به اسارت گرفتیم.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: نیرو‌های دشمن برای اسیر شدن به دست رزمندگان اسلام، صف کشیده بودند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات