۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۵۳۶۳۲
امام جمعه بوشهر:

فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی برای گذر از مشکلات است

فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی برای گذر از مشکلات است
امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس، گفت: فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی برای حل مشکلات و گذر از وضعیت‌های بحرانی در همه سطوح است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسمی به مناسبت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی شهر خرمشهر را به مردم دریادل استان بوشهر و جامعه ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر محصول یک عملیات هماهنگ نیروهای مسلح، بسیجیان، سپاه پاسداران و مجاهدت همه جانبه رزمندگان اسلام و عنایات ویژه حضرت باریتعالی و آغازی گسترده برای آزادسازی دیگر مناطق اشغالی و پیروزی نهایی ایران بود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در عملیات بیت‌المقدس گفت: سوم خرداد و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر هیچ گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد.

امام جمعه بوشهر استقامت، ایمان و ولایتمداری را سه محور رسیدن به نصرت الهی و فتوحات دانست و بیان کرد: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت های سردار سلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم عملیات بیت‌المقدس در نشان دادن رشادت‌ها و اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نشان داد، ایران به شرط وحدت ولایی تمامی نیروهای انقلابی و مجاهدت در راه خدا و ولایتمداری همگان همواره پیروز بود.

وی با بیان اینکه شکست جهان استکبار در سوم خرداد گواه روشنی است که جهان ظلم و ستم، همواره شکست پذیر است اظهار کرد: فتح خرمشهر محصول توکل به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علم و دانش نظامی، مجاهدت شهادت طلبانه و ولایتمداری رزمندگان آسمانی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با عنوان این مطلب که راه حل تمامی مشکلات همانند فتح خرمشهر در دفاع مقدس است، بیان کرد: فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی است برای هر کس که می‌خواهد بر مشکلات پیروز شود.

امام جمعه بوشهر فتح خرمشهر را نمونه بارز رشادت رزمندگان و جهاد در راه خداوند دانست و تاکید کرد: فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی برای حل مشکلات و گذر از موانع و وضعیت‌های بحرانی در همه سطوح است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه خداوند شکافنده سپیده دم است و شب را مایه آرامش و خورشید و ماه را وسیله شمارش ایام قرار داد، گفت: پروردگار سبحان در بیان ویژگی پیامبرش حضرت سید المرسلین محمد مصطفی (ص) می فرماید او به خدا و گفتارش ایمان دارد و همچنین نیز پیامبر اسلام حضرت خاتم الانبیاء(ص) می‌فرماید سرپرست من خدایی است که این کتاب آسمانی را نازل کرده و او همه صالحان را سرپرستی و هدایت می‌کند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: خداوند متعال کسانی را که شایسته هستند، سرپرستی می‌کند و لذا بدین سبب است که حتی در مورد زیر دستان رعایت اصل شایسته سالاری لازم است و باید نیروها و زیر دستان را برای رسیدن به اهداف و تمامی عرصه‌های سرنوشت ساز تشویق و ترغیب شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات