۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۵۳۶۳۷
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

معادلات دشمن با پایمردی نیروهای مسلح به هم ریخته است

معادلات دشمن با پایمردی نیروهای مسلح به هم ریخته است
جت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: شهادت در مانورها امری اجتناب ناپذیر است و کسانی که در مقدمات عملیات شهید می‌شوند هیچ فرقی با دیگر شهدا ندارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در مراسم تشییع جنازه شهید هرمزگانی ناوچه کنارک اظهار داشت: امروز بحمدالله نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران معادلات جهانی منطقه را تغییر داده است و رمز اینکه نیروی دریایی بعنوان یک نیروی راهبردی است حضور موثر و چشمگیر در خلیج فارس، خلیج عدن و حتی در دریای کارائیب در آینده نزدیک است.

وی افزود: جغرافیای آبی جهان زیرپای دریادلان غیور ما قرار دارد و بحمدالله با صلابت تمام اقتدار یک ملت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان و دشمنان می‌کشند و خواهند کشاند.

امام جمعه بندرعباس گفت: مفتخریم امروز که در زیر سایه این مقاومت در یک مبارزه بی امان با راهبرد ترکیبی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در یک فاز جدیدی از مبارزه و مقاومت دنیای استکباری را به چالش کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: دستاوردهای عین الاسد امروز در آمریکای لاتین هویدا است، قطعا مقاومت عزیزان و دلاورمردان عزیز و غیور نیروی دریایی چه در ارتش و سپاه در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان و همینطور در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان از اقتدار یک ملت است؛ این‌ها نمایندگان جریان مقاومتند که نظام استکباری غرب را به چالش کشیدند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: طبیعتا شهید و شهادت بخشی از هر مقاومتی است اگر امروز می‌بینیم ملت عزیز ایران تمام معادلات و محاسبات دشمن را بهم ریخته نتیجه همین پایمردی و دلاورمردی نیروهای عزیز ما است؛ این شهدا مظهر اقتدار یک ملت هستند و ما امروز افتخار می‌کنیم به جوانان عزیزی که بعنوان مظهر غیرت و اقتدار ملت عزیز ایران جان عزیز خود را بر کف دست نهاده و در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند.

وی عنوان کرد: شهید فلک نازی مصداق و نمونه‌ای است از دلاورمردی عزیزان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ ملت ایران قدردان دلامردان عزیز ما در عرصه‌های مختلف است و این بخشی از یک حقیقت اجتناب ناپذیر است که در میدان مبارزه، مانور و تمرینات نظامی، در بخشی از تمرینات که مربوط به آمادگی در رزم است اتفاق می‌افتد.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: ما گمان نکنیم شهدای عزیزی که در مقدمات یک عملیات یا در مانور و چه در حرکت‌های دیگر به شهادت می‌رسند تفاوتی با دیگر شهدا دارند؛ این‌ها فرزندان این ملت هستند که همه به آنها افتخار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: برادران عزیز اهل سنت در تمام عرصه‌ها و دوران دفاع مقدس با حضور چشمگیر خودشان در صحنه‌های نبرد وفاداری خود را به کشور، انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نمونه‌ای از همین جوانمردان جان عزیز خود را تقدیم کردند و به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روزجهانی قدس خاطرنشان کرد: شهید فلک نازی در راستای نیل به هدف بزرگ یعنی آزادی قدس شریف به شهادت رسیدن و به زودی نماز جماعت به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در قدس شریف برگزار خواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات