۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۵۳۶۴۰
وصیت شهید نصرالهی به مردم؛

جایگاه روحانیت تضعیف نشود

جایگاه روحانیت تضعیف نشود
شهید پرویز نصرالهی در وصیت نامه خود خطاب به همگان عنوان کرده است که درصدد تضعیف روحانیت کاری انجام ندهید و در هرکاری برای رضای خدا قدم بردارید.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهدا خون خود را فدا کردند تا درخت انقلاب به ثمر بنشید و هر روز پربارتر شود. امروز همه ما رسالت خطیری در برابر خون شهدا بر دوش داریم.

نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت فرصتی برای تبیین ارزش ها و تقویت فرهنگ ایثار و معنویت است، فرهنگ ایثار و شهادت مایه حیات جامعه و لازمه ادامه راه شهدا است.

نگاهی به وصیت نامه شهید پرویز نصرالهی:

نام پدر: محمد حسن

تاریخ تولد: ۱۳۴۳/۰۶/۲۲

محل تولد: شهرستان بروجرد

محل شهادت: فکه

تاریخ شهادت: ۱۳۶۱/۱۱/۲۲

در وصیت نامه این شهید بزرگوار امده است: «اذا جاء نصرالله و الفتح و رايت الناس يدخلون في دين الله افواجا فسبح بحمد ربك و استغفره انه كان توابا»

چون هنگام فتح و پيروزي با ياري خداوند فرا رسد (و در آن روز) بنگري كه فوج فوج بدين خدا داخل مي شوند و در آن وقت خداي خود را حمد و ستايش كن و از او مغفرت و آمرزش طلب كه او خداي بسيار توبه پذير است.

بارالها عمري گنه كردم عمري معصيت كردم تابع هواي نفسم بودم، حالا با سرشكستگي و پشیماني از گناهان گذشته به تو روي آورده ام به تو پناه آورده ام اي كه پناه دهنده بي پناهاني به تو پناه مي برم از شر ظلمت و تاريكي، چون تو نور هميشگي و شيطان نفس، ظلمت ابدي را براي من مي خواهد اي خدا اگر نبودم كربلا به حسين لبيك گويم در كربلاي ايران هستم و در اينجا به نداي امام لبيك مي گويم وقتي دلم به اميد تو روشن مي شود شب برايم روز و روز برايم نعمت بياد تو بودن را مي آورد، حسين جان دنيا براي من تيره و تنگ است.

اي آقای من( امام حسين) خودم را آماده مي كنم براي گرفتن دو بال تا بتوانم بسوي تو پرواز كنم مي آيم تا خاطره عمليات هاي رمضان و بيت المقدس را بار ديگر زنده كنم، مي آيم تا بياد تو و شهداي  عمليات رمضان حق بودن تو را با خون خود امضا كنم، هر وقت به ياد عمليات هاي صورت گرفته مي افتم و به ياد امدادهاي غيبي امام زمان(عج) روحم آماده پرواز مي شود .

بارالها تنها آروزيم از تو اين است كه هرگز در بستر نميرم هرجا كه مي ميرم شهيد بشوم زيرا در غير این صورت رويم پيش امام زمان(عج) سياه م يشود.

برادران حزب الله چند تا چيز از شما مي خواهم كه اميدوارم اين كارها را نه براي حقيرتان بلكه براي خاطر خدا انجام دهيد امام شما را به سوي نور هدايت مي كند مبادا از امام روي گردانيد او را روي چشمانتان نگه داريد فقرا را ياري كنيد از انفاق دريغ نكنيد، چرا كه خداوند پاداش شما را خواهد داد.

سعي كنيد با اعمال خوب خود اقليت هاي مذهبي را به سوي دين اسلام بكشانيد هرگاه در ايمان خود احساس ضعف كرديد قرآن بخوانيد دعاها را فراموش نكنيد دعاي كميل و توسل را حتماً بپا داريد سعي كنيد هر قدمي كه برمي داريد براي رضاي خدا باشد.

سعي كنيد با رفتار و كردارتان و اخلاق اسلامي تان الگو باشيد، هرگز در صدد تضعيف روحانيت كاري انجام ندهيد با منافقين آنطور كه امام مي گويد رفتار كنيد وقتي بر سر مزار شهيدان مي رويد براي آنها گريه نكنيد بلكه براي مظلوميت حسين(ع) گريه كنيد هرگز خدا را از ياد نبريد زيرا در غيراين صورت زيان خواهيد ديد.

به جانبازان جنگ تحميلي حداكثر احترام و توجه را نمایيد شما اي دانش آموزان و اي چراغان فروزان  امت اسلام سعي كنيد وظيفه خود را نسبت به شهدا انجام دهيد.

افرادي كه در ميان شما هستند و مي خواهند تفرقه بپا كنند آنها را بسازيد و اگر ساخته نشدند آنها را طرد كنيد.

وصيتم به خانواده ام اين است كه اي پدر و مادر عزيزم عمري به پايم زحمت كشيديد و حال كه مي خواستم عصاي دستتان باشم رخت از دنيا بربستم ولي غمگين نباشيد و صبور باشيد كه خداوند اجري عظيم در قبال زحماتتان خواهد داد.

برايم گريه و زاري نكنيد، براي حسين مظلوم گريه كنيد شماها اي برادران سپاهي و ارتشي و غيره فرق نميكند هرجا كه اسلام به كمكتان احتياج دارد برويد و خدمت بكنيد شماها بايد اسلام را سرافراز كنيد./9451/د101/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
ایکاش هر چه زودتر اعمال شب و روز عید فطر را کار می کردید
0
0