۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۵۳۶۵۱
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر؛

کارگران فصلی در کاشان زیر پوشش کمک‌های مومنانه قرار گرفتند

کارگران فصلی در کاشان زیر پوشش کمک‌های مومنانه قرار گرفتند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از توزیع ۱۱۰ بسته غذایی رایگان «هدیه رهبری» بین کارگران فصلی در کاشان در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
سرهنگ کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر امروز تعداد ۱۱۰ بسته غذایی رایگان «هدیه رهبری» از سوی قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی کاشان در قالب رزمایش کمک مومنانه بین کارگران فصلی در میادین جهاد، شهید زجاجی و شهید زارع مجرد این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش ریالی هر یک از این بسته غذایی را ۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این مرحله ۱۱۰ نفر از کارگران فصلی در میادین شهرستان کاشان از بسته‌های غذایی رایگان «هدیه رهبری» بهره‌مند شدند.

سرهنگ اکبری با تأکید بر حفظ شأن و کرامت انسانی در توزیع اقلام حمایتی افزود: به منظور حفظ کرامت کارگران، از ۱۱۰ نفر از این قشر زحمتکش به بهانه انجام کار به مکانی از پیش تعیین شده دعوت و بسته‌های غذایی به آن‌ها اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان یادآور شد: کارگران فصلی در شهرستان کاشان یکی از گروه‌هایی هستند که در شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را متحمل شده اند و نیاز بیشتری به حمایت‌های کمک‌های مومنانه دارند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات