۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۵۳۶۸۱
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در روز‌های آینده دور از انتظار نخواهد بود

پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در روز‌های آینده دور از انتظار نخواهد بود
احسان پور گفت: با توجه به عدم همکاری مردم در اجتناب از حضور در تجمعات پیش بینی افزایش آمار در روز‌های آینده دور از انتظار نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اظهارداشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه روز گذشته (۲ تا ۳خرداد) تعداد ۵۲۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه با توجه به عدم همکاری مردم در اجتناب از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ و بازارها، پیش بینی افزایش آمار در روز‌های آینده دور از انتظار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۲۴ بیمار جدید، ۳۸۳ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۱ بیمار بستری شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه با احتساب ۵۲۴ مورد جدید تعداد کل مبتلایان بهه ۹ هزارو ۹۲۹ نفر افزایش پیدا کرد، ادامه داد: در حال حاضر ۸۸۴ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه هشت هزارو ۶۰۹  بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

احسان پور ادامه داد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۳۶ نفر برسد.

وی با اشاره به گزارش‌های میدانی از وضعیت نگران کننده بازارها، گفت: از مردم درخواست می‌شود تا برای تامین سلامت خود و خانواده، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در زمان خروج از منزل، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنند./۹۴۵۶/د102/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات