۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۵۳۹۲۴

انتشار کتاب «جدلیة التمییز بین المقاومة و الارهاب» در عراق

انتشار کتاب «جدلیة التمییز بین المقاومة و الارهاب» در عراق
این کتاب برای حشد الشعبی و فرهنگ‌سازی در میان گروه‌های مقاومت اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به عنوان یک کتاب درسی در محافل حشد الشعبی تدریس شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب «جدلیة التمییز بین المقاومة و الارهاب» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در عراق منتشر شد.

ایده اصلی این کتاب بر اساس دفاع از مکتب اهل بیت(ع) در مقابله با استکبار و طاغوت و دفاع از اسلام و مسلمانان و حقوق و منافع آنها در برابر تجاوزات اشغالگران آمریکایی و صهیونیسم جهانی تنظیم شده است.

در این کتاب تأکید می‌شود که استکبار جهانی هدفی به جز سلب کرامت و خاک و جان و مال و ثروت‌های ملت‌های مسلمان ندارد و لذا مقاومت در برابر این تجاوزات از نظر فقه و احکام اسلام شیعی کاملا مشروع است و همان مکتب مقاومت و شهادت است که در مکتب اهل بیت(ع) بر آن تاکید شده است، لذا تفاوت میان مقاومت مشروع و تروریسم مورد حمایت آمریکا کاملا واضح است.

این مکتب انقلابی اهل بیت(ع) که در دوران معاصر توسط امام خمینی(ره) تأسیس و توسط امام خامنه‌ای(دام ظله) رهبری و هدایت می‌شود، تنها ضامن برای حفاظت از دین و مذهب و حقوق شیعیان در مقابل تجاوزات مختلف است.

رسانه‌های غربی و وابسته تلاش می‌کنند این دو مفهوم را مخلوط کرده و مقاومت شرافتمندانه را تروریسم معرفی می‌کنند و هدف نهایی آنها اتهام تروریسم به مقاومت‌کنندگان در برابر اشغالگران در عراق و دیگر کشورهای اسلامی است.

این کتاب برای حشد الشعبی و فرهنگ‌سازی در میان گروه‌های مقاومت اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به عنوان یک کتاب درسی در محافل حشد الشعبی تدریس شود./925/د102/ف

ارسال نظرات