۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۵۳۹۹۲
آیت الله علم الهدی:

نیروی انتظامی باید به دنبال از بین بردن امکان فساد و جرائم باشد

نیروی انتظامی باید به دنبال از بین بردن امکان فساد و جرائم باشد
امام جمعه مشهد با اشاره به ارتباط نزدیک بین نیروی انتظامی و مردم، گفت: نیروی انتظامی باید به دنبال از بین بردن امکان فساد و جرائم باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در دیدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: شما عزیزان که در نیروی انتظامی فعالیت می کنید، دیدگاهتان و نظراتتان در میدان کار بسیار موثر است.

وی اظهار کرد: تصمیم گیری های ما تابع سیاست گذاری ها‌ هستند، که باید مراقب باشیم چه تصمیمی را برای مردم اتخاذ می کنیم، تصمیم گیری ها نباید به گونه ای باشد که مبارزه با اعتقادات مردم صورت بگیرد.

آیت الله علم الهدی بیان داشت: تمام برکاتی که این روزها در نیروی انتظامی وجود دارد به خاطر فضای حاکم بر نیروها‌ است، یعنی تمام نیروها سعی می کنند که خودشان را نه از لحاظ درجه بلکه از لحاظ ارزشی بودن شبیه فرمانده شان کنند.

امام جمعه مشهد با بیان این که ‌هیچ نیرویی به اندازه ی نیروی انتظامی در ارتباط با مردم نیست، ابراز کرد: مردم مراجعات زیادی به نیروی انتظامی دارند که عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با آن بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت رابطه بین مردم و نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی مرجعی برای مردم است و حاکمیت آن بر زندگی خانوادگی و اجتماعی مردم قابل لمس می باشد، رضایت و آرامش و علاقه مردم به نیروی انتظامی بسیار مهم است./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات