۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۵۴۰۷۲

حضور مطالبه‌گرانه چند بانو مقابل دفاتر مراجع عظام

حضور مطالبه‌گرانه چند بانو مقابل دفاتر مراجع عظام
اقامه نماز استغاثه امام زمان(عج) در مقابل بیوت برخی مراجع عظام از سوی چند بانو در اعتراض به سکوت رسانه‌‎ها نسبت به دهن کجی بعضی از جریان‌های حزبی به آموزه‌های اسلامی.

به گزارش سرویس فرهنگی ـ اجتماعی خبرگزاری رسا، معضلات فرهنگی اجتماعی یک ملت عموما به نوع سیاست‌ها و فرایندهای ساختاری بدنه اجرایی قانون اساسی به عنوان میثاق ملی یک ملت برمی‌گردد، تا جایی که در فرایندهای حزبی و سیاسی از وقوع حوادث نیز برای تقابل‌های حزبی بهره گرفته می‌شود.

بر اساس این گزارش حادثه اخیر که در تیترها و محافل گوناگون حزبی سیاسی به حادثه رومینا اشرفی مشهور شد، جریان شبه سیاسی اصلاح طلبی به عنوان متن بازترین جریان شبه حزبی کشور که عمدتا خود را یک جناح سیاسی می‌نامند در ادامه فرایندهای ساختار شکنانه خود از این حادثه برای حمله به ساختارهای احکام اسلامی و قانون های مدنی و جزایی منطبق بر اندیشه دینی بهره گرفته و می‌خواهند از این حادثه شخصی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بهره ببرند!

بر اساس این گزارش روزنامه سازندگی روز گذشته در تیتری نوشت«بابا با داس آمد»! در حالی که همین زنجیره نفوذ رسانه ای در ماجرای قتل میترا استاد که با ثروت غصب شده یک شهردار اصلاح طلب و خرید میلیاردی حکم قصاص نجفی را عادی جلوه می‌دهند! و موضوع را تماماً به فراموشی رسانه‌ای سپرده‌اند؛ حال باید وجدان و انصاف از این جریان بپرسد که اگر مقام پدری و فرزندی برای شما ارزش داشت در ماجرای میترا استاد چرا تیترهای شما بابایی نبود!

چرا تیتری با این مضمون که «شهردار با گلوله آمد، بابا با کیف پر از دلار رفت و میترا فراموش شد» را منتشر نکردید!

باید توجه داشت در مصاحبه تفصیلی وکیل نجفی با خبرگزاری های آزاد ایران اسلامی آمده بود که وکیل نجفی مدعی شده بود که «جریحه‌دار شدن افکار عمومی نباید پشتوانه اجرای قانون و عدالت باشد!» حال اینکه همین جریان از همین چاشنی در موضوع رومینا اشرفی دارد سوء استفاده رسانه‌ای می‌کنند، حال آنکه باید توجه داشت چنین حوادث تلخی عموما زایده عملی و واقعی آموزش‌های جنسی منطبق بر سند 2030 در مدرسه‌ها است.

در این میان مواجهه حوزه و عالمان نیز می‌تواند تعیین کننده باشد در حالی که هنوز صدایی در این باره از حوزه شنیده نشد! بر این اساس چند تن از بانوان در اعتراض با سکوت رسانه‌ای اجتماعی در برابر دهن کجی جریان های حزبی به شریعت مبین اسلام صبح جمعه(۹ خرداد ۱۳۹۹) به اقامه نماز استغاثه امام عصر(عج) در مقابل بیوت برخی از علما پرداختند.

لازم به ذکر است در دو هفته گذشته نیز چند تن از بانوان تهرانی در اعتراض به تصویر اهانت آمیز منتشر شده در کانال شهیندخت ملاوردی در مقابل قوه قضائیه چنین اقدامی را ترتیب و متعاقب آن مسئولان قوه قضائیه متعهد شدند که موضوع را بر اساس قانون دنبال و هتاکان را به قانون تسلیم کنند.

برخی از تصاویر ارسالی شهروندان از اقامه نماز گروه بانوان معترض در ادامه  مطلب قابل مشاهده است./998/د102/ف

 

حضور مطالبه گرانه چند بانو مقابل دفاتر علمای اسلام در قم

حضور مطالبه گرانه چند بانو مقابل دفاتر علمای اسلام در قم

حضور مطالبه گرانه چند بانو مقابل دفاتر علمای اسلام در قم

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی مبسوط

میثم صدیقیان
ارسال نظرات