۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۵۴۰۸۴
نویسنده کتاب عصر امام خمینی:

برخی‌ به بهانه رحلت امام می‌خواهند مجلس ختم خط امام را برگزار کنند

برخی‌ به بهانه رحلت امام می‌خواهند مجلس ختم خط امام را برگزار کنند
نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) گفت: برخی از جریانات و دستگاه‌ها با هدایت نفوذی‌ها به بهانه سالگرد رحلت امام در صدد برگزاری مجلس ختم امام و خط امام هستند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) در رابطه با سالگرد ارتحال امام عنوان داشت: بار‌ها در مناسبت‌های مختلف این نکته را یادآور شده ایم که مراسم سالگرد رحلت امام خمینی نباید مثل مجالس ختم برقرار گردد بلکه در این مناسبت باید از فتح بلکه فتوحات امام سخن به میان آید.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) اظهارداشت: آنچه برای اینجانب طی تجربه سال‌های گذشته مبرهن گردیده این است که برخی از جریانات و دستگاه‌ها با هدایت نفوذی‌ها به بهانه سالگرد رحلت امام در صدد برگزاری مجلس ختم امام و خط امام می‌باشند و به لطایف الحیل به دنبال تاکید بر این توهمند که امام و راه امام به تاریخ پیوسته است.

استاد عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه نیرو‌های انقلابی باید هوشیار باشند، ادامه داد: ما باید از این فرصت استفاده کرده و امام تاریخ ساز را به جامعه و جهان معرفی نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی اضافه کرد: به همین دلیل امام خامنه‌ای بار‌ها من جمله در مراسم سالگرد سال ۹۶ تذکر دادند که امام میراث فرهنگی نیست که برخی به این دید نگاه می‌کنند، بلکه امام زنده است.

وی با بیان اینکه سخن امام، راه امام، فکر امام و نفس امام زنده است، اظهارداشت: در این مناسبت باید با برشمردن آثار عظیم  امام خمینی در کشور و منطقه و جهان، نسل جوان را از فرصت انس با شخصیت ملکوتی و انسان ساز امام بهره‌مند نمود.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) بیان داشت: امام خمینی (ره) به تعبیر غربی ها، صدایش برای مردم ایران، حکم صدای خدا  را داشت و در نظر میلیون‌ها انسان موحد او دست خدا بر روی زمین بود.

وی در پایان گفت: عزیزان انقلابی هوشیار باشید و از فرصت این مناسبت بهره ببرید و مردم را بهره‌مند گردانید، هوشیار باشید تا نفاق جدید و نفوذ‌ها امام تاریخ ساز، زنده و بالنده را تحریف نکرده و فرصت را تبدیل به تهدید نکنند./۹۴۵۶/د102/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
خاک برسرشان
1
0