۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۵۴۱۰۰

کتاب پرخو؛ رمانی جذاب با محوریت مبارزه و گره خوردن علم، ثروت و سیاست

کتاب پرخو؛ رمانی جذاب با محوریت مبارزه و گره خوردن علم، ثروت و سیاست
پرخو، روایت داستانی از زنی که در میانۀ پژوهش‌های علمی و آزمایش‌های عملی، به نتیجه‌ای تکان‌دهنده و باور‌نکردنی دست پیدا می‌کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، انتشارات شهید کاظمی کتاب پرخو نوشته شبنم غفاری حسینین را در 128 صفحه در سال انتشار 1399 منتشر کرده است. 

پرخو، روایت داستانی از زنی که در میانۀ پژوهش‌های علمی و آزمایش‌های عملی، به نتیجه‌ای تکان‌دهنده و باور‌نکردنی دست پیدا می‌کند؛ نتیجه‌ای که تمام مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد و او را سوق می‌دهد سمت دوراهی‌های زندگی و انتخاب‌هایی سخت و تردید‌آمیز. زنی که در طول داستان هر روز قوی‌تر و مصمّم‌تر از روز قبل است. پرخو داستان مبارزه است. مبارزه‌ای برای رسیدن به راستی و نابودی نفاق. فقط سمیرا نیست که باید انتخاب کند؛ همۀ آدم‌های دور‌و‌برش در مسیری قدم می‌گذارند که شک‌برانگیز و حساس است؛ دوراهی عافیت‌طلبی و حق‌جویی.

برشی از کتاب

با سمانه دست هم را می‌گرفتیم و می‌دویدیم لا‌به‌لای علف‌های بلند صحرای پشت خانه که آخرش می‌رسید به دیوار مدرسه. کلاس‌اولی‌ها پایشان گیر می‌کرد به ساقه‌های کلفت علف و توی گل و لای می‌خوردند زمین؛ آن وقت دستشان را می‌گرفتیم و بلندشان می‌کردیم. بابا می‌گفت. بابا همیشه می‌گفت دستت دراز باشد برای کمک به آدم‌ها؛ خودش ولی دستش همیشه روی تخت بود؛ بی‌حرکت. می‌خواهم دستم را دراز کنم. برای همین شروع کرده‌ام... ./925/د102/ب1

ارسال نظرات