۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۵۴۱۰۲
حجت الاسلام الهی نژاد:

خدمت خالصانه ویژگی نماینده انقلابی است

خدمت خالصانه ویژگی نماینده انقلابی است
استاد حوزه علمیه خدمت خالصانه را ویژگی نماینده انقلابی خواند و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خدمت خالصانه باید بستر رشد و توسعه کشور را فراهم سازند.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ویژگی های یک نماینده خدوم و انقلابی بیان داشت: فعالیت یک نماینده انقلابی در تحقق مطالبات مردم، تحقق مطالبات رهبری و امام راحل و اهداف نظام اسلامی مؤثر است.

وی ادامه داد: یک نماینده انقلابی و خدوم باید منافع و مصالح ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد و در هزینه کردن وقت خود برای خدمت به مردم و جامعه کوتاهی نکند، کوتاهی کردن در زمینه خدمت به مردم به معنای دزدی در حق مردم و حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: کوتاهی کردن در زمینه خدمت به مردم اساس انحراف یک نماینده بوده و این مهم از جمله مهم ترین خطراتی است که حکومت اسلامی و مردم را تهدید می کند.

وی ادامه داد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید از پاکدستی خود مراقبت و خالصانه و صادقانه برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه تلاش کند.

رییس سابق حوزه علمیه خواهران دورود بیان داشت: استکبار ستیزی و زیر بار زور نرفتن از دیگر ویژگی های یک نماینده انقلابی است و این ویژگی ها شاخصه انقلاب برای تأمین منافع کشور و ملت است.

وی با اشاره به وجود مشکلات کشور خاطرنشان کرد: وجود این مشکلات به علت نبود ساختار مناسب است، مجلس شورای اسلامی که کار قانون گذاری را انجام می دهد، باید در زمینه بسترسازی و ریل گذاری اقدامات مناسبی انجام دهد.

حجت الاسلام الهی نژاد ادامه داد: اگر امروز در زمینه اشتغال و بیکاری مشکل داریم به خاطر این است که از ابتدا زمینه مناسب فراهم نشده است و باید در این زمینه بازنگری شود.

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور بستر سازی است، تصریح کرد: مجلس تراز انقلاب و کارآمد باید با کارشناسی ساختار و بستر لازم را فراهم کند و با قانون گذاری درست تلاش شود که کشور قله های پیشرفت و توسعه را بپیماید./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات