۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۴۲۹۲

مراسم بیت تاریخی امام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خمین برگزار می‌شود

مراسم بیت تاریخی امام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خمین برگزار می‌شود
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم بیت تاریخی امام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس دانشی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های رحلت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت 15 خرداد اظهار کرد: روز سه‌شنبه 13 خردادماه ویژه برنامه‌ای با حضور مدیران و مسئولان استان، روحانیون و خانواده شهدا و سخنرانی آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: در 14 خردادماه نیز از ساعت 8 صبح در بیت امام(ره) مراسمی با هماهنگی فرمانداری خمین بدون هرگونه تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های 14 خرداد در شهرهای با وضعیت سفید و کم‌خطر گفت: همچنین به‌مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) جمعی از جوانان ورزشکار موتورسوار از اراک به سمت شهرستان خمین حرکت خواهند کرد تا در مراسم بیت امام(ره) شرکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام دانشی تصریح کرد: در 13، 14 و 15 خرداد نیز مراسم‌های مختلف در برخی از مساجد استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و در فضای مجازی نیز مسابقات و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت شخصیت امام(ره) تدارک دیده شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به شخصیت والای امام راحل گفت: امام خمینی (ره)، همان بزرگمردی است که هم عالم و فقیه،‌ و هم عابد و زاهد بود، انقلاب ولایت را به پیروزی رساند و این انقلاب و ارزش‌های واقعی اسلام ناب و توحید و معارف دینی را با دست مبارک خود سامان داد و حرکت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران احیای توحید و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) بود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به معنای واقعی ‌خدمتگزار مردم بود و در همه حال رضای خدا و رضایت مردم را مد نظر قرار می‌داد، این درحالی‌ست که استکبار ستیزی امام راحل با بصیرت بی‌نهایت ایشان همراه بود و همواره در مقابل استکبار نگاه جدی و سختگیرانه داشتند./1350/د102/ف

منبع: تسنیم
ارسال نظرات