۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۵۴۳۲۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

برخی برای کتمان انحرافات خود به تحریف امام روی آوردند

برخی برای کتمان انحرافات خود به تحریف امام روی آوردند
حجت الاسلام قربانی گفت: بسیاری از افراد که در ادامه مسیر امام دچار انحراف شدند، برای کتمان و توجیه انحرافات خود به تعریف و تمجید از امام روی می‌آورند.
حجت الاسلام علیرضا قربانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبری، امام راحل را یک حقیقت زنده معرفی کردند، اظهارداشت: شخصیت امام با دین و اسلام پیوند خورده و تعریفی جز اسلامی نمی‌توان از شخصیت شان داشت؛ اما آن‌هایی که با اسلام ناسازگاری داشته و منافع شان را در امور دیگری می‌بینند به دنبال قرائت جدیدی از اسلام برای تأمین منافع هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: درباره شخصیت امام نیز شاهد هستیم که برخی افراد آن ابعاد از شخصیت امام را که به نفع شان است، ذکر و آنچه را که به ضررشان است کتمان می‌کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شناخت شخصیت امام در گرو مراجعه به علمای بزرگ است، خاطرنشان کرد: به تعریف و تمجید‌هایی که برخی سیاسیون تنها برای کسب منافع درباره امام راحل بر زبان می‌رانند، نباید اعتنا کرد؛ بسیاری از افراد که در ادامه مسیر امام دچار انحراف شدند، برای کتمان و توجیه انحرافات خود به تعریف و تمجید از امام روی می‌آورند.

حجت الاسلام قربانی بر ضرورت برگزاری جلسه‌ها و مباحثه‌های پیرامون شخصیت امام تأکید کرد و گفت: با چنین نشست‌هایی هرگونه تحریف در شخصیت امام به ویژه تحریف‌های دینی که رخ می‌دهد، ناکام می‌ماند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم شعار امام راحل در پیش و پس از انقلاب اسلامی بود، عنوان داشت: امام همیشه مردم را، ولی نعمت معرفی می‌کرد؛ انقلاب و هر گونه تحول در جامعه که سبب آسیب مردم و عدم رعایت عدالت شود، به معنای نرسیدن به اهداف است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه انحراف برخی مسؤولان از مسیر انقلاب اسلامی به دلیل اشرافی گری و کاخ نشینی است، خاطرنشان کرد: اشرافی گری و کاخ نشینی مانع خدمت به مردم است، امام راحل همیشه تأکید داشت که مسؤولان از لحاظ مالی باید از مردم عقب‌تر باشند تا مشکلات جامعه را درک کنند./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات