۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۵۴۳۶۲
حجت الاسلام یوسف پور:

اندیشه های امام خمینی، دنیا را از سیطره آمریکا و صهیونیسم رهایی بخشید

اندیشه های امام خمینی، دنیا را از سیطره آمریکا و صهیونیسم رهایی بخشید
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که گفتمان امام خمینی(ره) امروز در دنیا گسترش یافته است، گفت: اندیشه های امام خمینی، دنیا را از سیطره آمریکا و صهیونیسم رهایی بخشید.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل را شخصیتی تراز اول در دنیای امروز معرفی کرد و گف: ایشان با رهبری یک نهضت عظیم دینی دنیا را وادار به عقب نشینی از مواضع استکباری خود کرد.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با آغاز نهضت انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهان را تغییر داد، افزود: انقلاب اسلامی موجب شد دنیا از سیطره چند کشور زورگو و ظالم خارج شود و ملت‌های جهان آزادانه برای خود تصمیم بگیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که گفتمان امام خمینی (ره) امروز در دنیا گسترش یافته و فراگیر شده است، تصریح کرد: در شرایطی که کشور‌های غربی در منجلاب فساد، بی اخلاقی و ظلم فرو رفته اند، ملت‌های این کشور‌ها ایده‌ها و افکار ارزشمند امام خمینی (ره) را الگوی زندگی خود قرار داده اند.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در سال‌های اخیر شاهد بازگشت بسیاری از ملت‌ها و کشور‌های جهان به دین و معنویت بودیم، ادامه داد: موجی از اسلام خواهی که طی سال‌های اخیر در آمریکا و اروپا آغاز شده ناشی از گسترش و جهانی شدن گفتمان امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار همه توان تبلیغاتی خود را برای تضعیف گفتمان امام و انقلاب به کار گرفتند، بیان داشت: اما چون این گفتمان انسان ساز و تعالی بخش برگرفته از ارزش‌های دینی و الهی بوده در قلب ملت‌های جهان جای گرفته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیای امروز به حقانیت دین پی برده و به همین دلیل گرایش ملت‌های جهان به گفتمان انقلاب اسلامی هر روز بیشتر می‌شود، افزود: همه این دستاورد‌های ارزشمند را مدیون و مرهون سال‌ها تلاش و مجاهدت امام خمینی (ره) هستیم.
 
حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که آراء و اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) باید بیشتر در جامعه به ویژه در میان نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: بازخوانی وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل و عمل به آن از سوی مسؤولان کشور بهترین راهکار برای رشد و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، انتخاب مقام معظم رهبری پس از ارتحال بنیانگذر کبیر انقلاب را اقدامی بسیار پسندیده و ارزشمند از سوی خبرگان ملت عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) با مدیریتی عالمانه، آگاهانه و هوشمندانه ایران اسلامی را در مسیر رشد و تعالی همه جانبه سوق دادند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات