۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۵۴۳۷۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلانی لرستان:

تدام راه انقلاب نیازمند پیروی از اندیشه های امام و رهبری است

تدام راه انقلاب نیازمند پیروی از اندیشه های امام و رهبری است
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان اندیشه های امام راحل را مبتنی بر دستورات اسلام خواند و گفت: تبیین اندیشه امام لازمه تداوم راه انقلاب است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اندیشه های امام خمینی(ره) مبتنی بر دستورات اسلام است.

وی با بیان اینکه اسلام برای اقتصاد، سیاست، مسائل مذهبی، اجتماعی و خانوادگی برنامه هایی دارد، افزود: با تبیین اندیشه های امام راحل باید این برنامه ها را تحقق بخشید.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) پرچم انقلاب را در دنیا برافراشتند و برای شکل گیری و صدور انقلاب نقش آفرینی کردند و همه دنیا را در برابر حکومت الهی مساوی می دانند.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم از اسلام دفاع کنیم، یادآور شد: تعیین روز قدس برای دفاع از مسلمانان اسلام که در خطر بوده و مورد هجمه قرار گرفته بودند، امام راحل در دفاع از مسلمانان ساکت نمی ماند و همه زندگی خود را برای اسلام گذاشت.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای احیای اسلام از هیچ قدرتی در دنیا غیر از خدا نترسید.

وی افزود: امام راحل در شکل گیری، تثبیت و صدور انقلاب با داشتن یارانی همچون رهبری، شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی، شهید مطهری و دیگر یارانش رسالت خود را به خوبی انجام داد و امروز همه ما در راستای بقای انقلاب رسالت سنگینی بر دوش داریم.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: امروز برای تداوم راه انقلاب باید در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب گام های استواری برداریم و برای سردار اسلام سربازان خوبی باشیم، سربازی ولایت رهبری به معنای سربازی اسلام است./۹۴۵۱/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات