۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۵۴۴۷۶

بیانیه جنبش بحرینی به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی

بیانیه جنبش بحرینی به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی
جنبش «انصار انقلاب ۱۴ فوریه بحرین» بیان کرد: از مهم‌‌ترین درس‌هایی که انقلاب ایران به جهان داده مقابله با استکبار و ریشه‌کن کردن رژیم‌های طاغوتی فاسد است.

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش «انصار انقلاب ۱۴ فوریه بحرین» به مناسبت سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است، امام خمینی انقلاب و نهضتش علیه استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی داخلی را به صورت همزمان آغاز کرد.

این جنبش بحرینی افزود: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) انقلاب ارزش‌ها و مبادی الهی و ربانی علیه ظلم، استکبار و آزاد و اذیت بود نه اینکه نبردی بر پایه احساسات یا اینکه نبردی سیاسی میان رقبا با هدف رسیدن به قدرت و تقویت شیو‌ه استبداد و دیکتاتوری باشد.

در ادامه این بیانیه آمده: امروز با استکبار جهانی، آمریکا و کشورهای استعماری غربی و غده سرطانی یعنی «اسرائیل» روبرو هستیم و بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم که  مقاومت و جهاد امت اسلام علیه رژیم‌های دیکتاتوری را طلب کنیم.

جنبش مذکور تأکید کرد، از مهم‌ترین درس‌هایی که انقلاب اسلامی ایران به جهان داده مقابله با استکبار و ریشه‌کن کردن رژیم‌های طاغوتی فاسد است.

در ادامه این بیانیه ضمن تسلیت به ملت ایران و رهبر شجاع آن «آیت‌الله خامنه‌ای» آمده است، ایران تحت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای دستاوردهای زیادی داشته و بسیار از چشم‌اندازهای امام خمینی (ره) را محقق کرده است.

جنبش انصار انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تأکید کرد: امام خامنه‌ای به شیوه و روش امام خمینی در دفاع از مستضعفان و حمایت از جنبش‌های آزادیبخش و مقاومتی بویژه مسأله فلسطین و آزادسازی قدس شریف ادامه داد و همچنان بر ضرورت ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی از نهر تا بحر تأکید می‌کند.

این جنبش بحرینی ضمن اعلام اینکه سران کشورهای مختلف جهان به «زهد، تقوا، دوراندریشی و حسن مدیریت» آیت‌الله خامنه‌ای معترفند، افزود، ثمره کار وی تربیت فرماندهانی چون شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «حسین همدانی» و شهید «حاج حمید تقوی» و غیره است علاوه اینکه باید به پیشرفت علمی، صنعتی، فرهنگی، سیاسی، تکنولوژی، ساخت موشک، علوم فضا و فرستادن ماهواره و غیره نیز در ایران اشاره کرد.

این جبنش بحرینی در ادامه از امت اسلامی خواست، از شیوه امام خمینی که فرهنگ عزت و کرامت را تثبیت کرد، درس بگیرند و آن را سرلوحه قرار دهند.

منبع: فارس

ارسال نظرات