۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۵۴۵۰۷
استاد حوزه علمیه بمبئی هند بیان کرد؛

تحقق فرمایش امام خمینی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا در مقابل کاخ سفید

تحقق فرمایش امام خمینی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا در مقابل کاخ سفید
استاد حوزہ علمیه امرالمومنین ھند گفت: امام خمینی (ره) روح دوباره به جان بیشریت برای مبارزه با استکبار جهانی دمید به طوری که شاهد افول آمریکا هستیم.
حجت الاسلام سید محمد ذکی حسن استاد حوزه علمیه امرالمومنین بمبئی ھندوستان در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در هند، شخصیت حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی را یک شخصیت جهانی و ابدی دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) از سیره عملی خودشان، مستضعفین و مظلومان جهان را زندگی تازه و جرات برای مقابله به زورگویان داد.
 
وی امام خمینی(ره) را یک شخصیت فرا ملیتی و تاثیر گذار دانست، افزود: بعضی شخصیت ها نظیر امام خمینی (ره) تاریخ ساز و سرمایه ای برای تاریخ انسانیت هستند که موجب افتخار بشریت محسوب می شوند.
 
استاد حوزه علمیه امرالمومنین بمبئی ھندوستان افزود: امام خمینی (قدس سره) یکی از شخصیت های برجسته جهانی بود که شخصیت انقلابی ایشان در همه کشورهای جهان نفوذ داشت به طوری که همه را تحت تاثیر خود قرار داده بود.
 
وی تاکید کرد: اقدامات امام راحل (ره) بسیار وسیع بود به طوری که آنها را نمی توان شمرد ولی برای نمونه می توانم به اقدام ایشان در راستای تقویت و ثبات اسلام در وسعت جهانی اشاره کنم.
 
حجت الاسلام سید محمد ذکی حسن  با اشاره به اقدام شجاعانه بنیانگذار جمهوری انقلاب اسلامی ایران علیه استکبار جهانی و حمایت از مستضعفان و مظلومان، گفت: جنبش های عدالت خواه و ملت های مظلوم و ستمدیده با پیروی از امام راحل (ره) توانستند در مقابل استبدادی و استکباری جهانی ایستادگی کنند.
 
وی با بیان اینکه نام آیت الله سید علی خامنه ای بر زبان مظلومان جهان جاری است که می توان آن را به عنوان یک برکت و دستاورد انقلاب اسلامی دانست، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که مقابل مرکز ظلم و ستم جهان یعنی «کاخ سفید» نام آیت الله خامنه ای جاری است و شعار حمایت از ایران سر می دهند و پرچم امریکا را آتش می زنند، همه این ها به برکت آن فرمایش امام خمینی (ره) است که فرمودند «امریکا از بین خواهد رفت».
 
حجت الاسلام سید محمد ذکی حسن در پایان خاطرنشان کرد: هزاران سلام ما بر رهبر عظیم الشان انسانیت که در پیکر انسانی روح دوباره دمید و جهانیان را برای ایستادگی در مقابله ظلم و ستم تشویق کرد.
سید فیض رضوی
ارسال نظرات