۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۵۴۵۱۲
حجت الاسلام صادقی:

حرکت تحولی امام با مدیریت حکیمانه رهبر انقلاب تکمیل شد

حرکت تحولی امام با مدیریت حکیمانه رهبر انقلاب تکمیل شد
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: حرکت تحولی امام خمینی(ره) با مدیریت حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در سه دهه اخیر تکمیل و گسترش یافت.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مسؤولان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای که هیچ سودی برای کشور ندارد در جهت تحقق اندیشه های امامین در جامعه تلاش کنند.
 
وی با بیان که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند امام راحل نشان دادند که ابر قدرت ها ضربه پذیر و شکست پذیر هستند، افزود: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر با ایستادگی، مقاومت و تکیه بر توان داخلی نشان دادند که می توانند دشمن را شکست دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول همه این سال ها علی‌رغم تلاش های گسترده خود نتوانستند در برابر اقتدار ملت ایران کاری از پیش ببرند؛ این ملت با عمل به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری شکست را به دشمن تحمیل کردند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم هایی ظالمانه ای که آمریکا و سایر کشورهای غربی علیه ملت ایران وضع کرده اند را هیچ کشوری در جهان نمی تواند تحمل کند، ادامه داد: پیروزی های مکرر ملت ایران در برابر استکبار جهانی نتیجه همان روحیه ایستادگی و مقاومتی که است که امام راحل در ملت ایران نهادینه کرده است.
 
حجت الاسلام خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در طول سه دهه اخیر با ادامه مسیر امام خمینی(ره) هر روز بر عزت و عظمت ملت ایران در جهان افزودند. این ملت که زمانی به دلیل ناکارآمدی و سلطه پذیری حکام وقت در برابر قدرت های جهانی سر تعظیم فرود می آوردند امروز استوار و با صلابت در برابر زورگویان عالم ایستاده اند و از حق خود دفاع می کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آمریکا و هم پیمانانش در برابر ملت بزرگ ایران خوار و ذلیل هستند، گفت: بیش از چهل سال تحریم، تهدید و فشار سیاسی و اقتصادی علیه این ملت شکست خورد و به نتیجه نرسید و این ملت ایران است که امروز در منطقه معادلات سیاسی ونظامی را تغییر می دهد.
 
وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) با نگاه تحولی خود ایران اسلامی را به اوج قله های پیشرفت و توسعه هدایت کردند، افزود: پس از ارتحال امام راحل نیز مقام معظم رهبری با تأسی از اندیشه های ناب امام راحل همان مسیر نورانی را ادامه دادند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیاری از عرصه ها جز کشورهای نخست و تراز اول دنیا محسوب می شود.
 
حجت الاسلام صادقی تحول و پیشرفت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک اصل مهم و غیر قابل تغییر دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر به توان و ظرفیت داخلی خودمان تکیه کنیم مسیر رسیدن به تحول و پیشرفت در کشور هموارتر و کوتاه تر خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که حرکت تحولی امام خمینی(ره) با مدیریت حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در سه دهه اخیر تکمیل و گسترش یافت، تصریح کرد: به طور حتم این مسیر مهم با تلاش و مجاهدت بیشتر مسؤولان شتاب بیشتری خواهد گرفت./950/ت310/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ایران 45
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی»

سال 1359 از یکی از اساتید یهودی آلمان پرسیدند «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟؟؟»

خنده‌ای کرد و گفت:

«آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!»

کیفش را باز کرد و یک کتاب درآورد.... ترجمه‌ی آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام بود...
گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد...
وقتی ما بگوییم "امام"،
ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود...
چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست...
ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد...
دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم...

کلمه‌ی "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است...

از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد،
ما به ایشان می‌گوییم "آیت‌الله"،
اما "امام" یک بار معنوی دارد!

از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!»

با این صراحت این را به من گفت....

یک رسانه‌ی غربی یا شرقی را پیدا نمی‌کنید که گفته باشد «امام خمینی»...

رسانه‌های غربی حتی نپذیرفتند که یک آگهی بدهند به نام " امام خمینی"!!!!

حتی در ازای 60،000 مارک قبول نکردند که یک آگهی چاپ کنند !!!!
0
0