۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۵۴۵۱۵
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان عنوان کرد؛

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی / راه اندازی کارگاه تولید ماسک

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی / راه اندازی کارگاه تولید ماسک
حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به توزیع ۵ هزار بسته معیشتی گفت: تولید ماسک در قرارگاه‌های پیامبر اعظم (ص) و حضرت خدیجه کبری (س) مرکز خدمات استان صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه عنوان داشت: در طرح مشارکت مؤمنانه که به همت قرارگاه جهادی پیامبر اعظم (ص) مرکز خدمات و با همکاری مرکزمدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان و دفترتبلیغات و سازمان تبلیغات اسلامی، طلاب و روحانیون جهادگر استان اجرا گردید، بیش از ۵ هزار بسته معیشتی اهدایی نماینده ولی فقیه در خوزستان در میان نیازمندان توزیع شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با اشاره به تلاش‌های بی‌دریغ طلاب جهادی استان در مقابله با ویروس کرونا از جمله راه اندازی کارگاه تولید ماسک قرارگاه حضرت خدیجه (س) مرکز خدمات خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۴ هزار عدد ماسک چندلایه با قابلیت شست وشو در این قرارگاه تولید و به صورت رایگان در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.

حجت الاسلام کلاه کج ادامه داد: تولید ماسک در قرارگاه‌های پیامبر اعظم (ص) و حضرت خدیجه کبری (س) مرکز خدمات استان تا زمان ریشه کنی این ویروس منحوس بی‌وقفه ادامه خواهد داشت.

وی به راه اندازی کانال رسمی اطلاع رسانی مرکز در پیام رسان بله اشاره کرد و گفت: این کانال به منظور اطلاع رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز راه اندازی شده است و طلاب وروحانیون گرامی استان خوزستان برای عضو شدن در این کانال و اطلاع از اقدامات و خدمات این مرکز به آدرس Go۲l.ir/Ble_۸ مراجعه کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان از دیدار با مدیران مراکز بهداشتی شرق و غرب شهر اهواز در هفته سلامت خبر داد و گفت: این دیدار در راستای قدردانی از زحمات کارکنان مراکز بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت؛ ضمن اینکه گزارشی از اقدامات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و عملکرد گروه‌های جهادی طلاب اعم از خواهران و برادران، در مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه شد.

حجت الاسلام کلاه کج دیدار با روحانیون معمّر و خانواده روحانیون مرحوم استان خوزستان و شرکت طلاب در پویش «اهدای خون هدیه به روح شهدا» را دیگر برنامه‌های مرکز خدمات در سال جدید برشمرد./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
متاسفانه خود مردم هنوز کرونا را جدی نگرفته اند! یک دکتر در زمان تعطیلات عیددفطر به من گفت نتیجه مسافرتهای گسترده مردم ، ۱۰ روز دیگر معلوم میشود! تعداد مبتلایان در این ۲-۳ روز افزایش چشمگیری داشته! الان هم تعداد زیادی از مردم دوباره به سفر رفته اند! خدا خودش رحم کنه!
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
تو اسفند من یه مرضی گرفتم که احتمال میدم کرونا باشه درسته که بدترین سرماخوردگیم نبود ولی یه کم فرق داشت مخصوصا تو ناحیه ریه که دچار خارش و سوزش میشد و سرفه های بی انقطاع، مخصوصا شبها، اگه کرونا بوده باشه که چیز عجیب و غریبی نبود با اینکه وضعیت بدنی سالمی ندارم از اضافه وزن و آلرژی تا مشکلات گوارشی و قلبی خفیف هم دارم، چندان سخت نبود با اینکه اصلا به خواب و خوراکم هم نمیرسیدم خودش خوب شد، واقعا از کجا باید بفهمیم کرونا بوده یا نه؟
0
0