۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۵۴۵۱۶
استاندار خوزستان:

نمایندگان مجلس با نگاهی ملی، به خوزستان کمک کنند

نمایندگان مجلس با نگاهی ملی، به خوزستان کمک کنند
استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان بر اقتصاد کشور تأثیرگذار است، گفت: نمایندگان مجلس با نگاهی ملی و فارغ از استانی و منطقه‌ای به خوزستان، کمک کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، شامگاه گذشته، پس از پایان نشست با مدیران استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس از مناطق مختلف روستایی، شهری، بافت‌های فرسوده، آبرسانی و تأسیسات نفتی عنوان داشت: نمایندگان در جریان برخی مسائل و مشکلات قرار گرفتند و در زمینه برداشت‌های صورت گرفته نیز توضیحات لازم ارائه شد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اجماع نمایندگان مجلس در کمک و حمایت از استان است، خاطرنشان کرد: از چنین حمایت‌هایی استقبال می‌کنیم و امیدواریم که یک رابطه خوب و مناسبی با نمایندگان برقرار شود تا از توان و پتانسیل شان برای توسعه و آبادانی استان استفاده کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خوزستان قلب کشور است، ادامه داد: نمایندگان خارج از مسائل منطقه‌ای و استانی خودشان و با نگاهی ملی، برای خوزستان که یک استان ملی و بین المللی و تأثیرگذار بر کشور است، کمک کنند.

شریعتی تصریح کرد: هر چه نبض خوزستان بهتر بزند، نبض اقتصاد و توسعه کشور بهتر می‌زند که همه ما خواستار آن هستیم در واقع رابطه دوسویه‌ای میان استان و کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان دینش را به انقلاب و نظام اسلامی و کشور ادا کرده است، گفت: کشور تا امروز در حد توان خود حق خوزستان را ادا کرده و امید است با کمک نمایندگان بهتر و بیشتر از آن ادا شود. /۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات