۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۵۴۶۷۹
قالیباف:

اگر مجاهدت نگهبانان وطن نباشد دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی مضایقه نمی‌‌کند

اگر مجاهدت نگهبانان وطن نباشد دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی مضایقه نمی‌‌کند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نباشد مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به‌ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 18 خرداد) پارلمان در نطق پیش از دستور خود، گفت: امروز یادآور حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی است، اجازه می‌خواهم در ابتدای جلسه از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یادی کنیم.

رئیس مجلس اظهار داشت: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است و اگر نباشد مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به‌ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

قالیباف تصریح کرد: شهیدان آن حادثه قهرمانان ملی هستند که خون پاکِ آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی ــ صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند، به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آنها ریخته شده، توفیق خدمت به اسلام و ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد:  اگرچه ظاهراً یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اکنون این موضوع اثبات شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دست‌شان می‌رسید برای کشتار دسته‌جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات