۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۵۴۷۳۹
رییس جامعة العروۃ الوثقی پاکستان:

امام خمینی با ارائه نظریه ولایت فقیه جامعیت دین اسلام را اثبات کرد

امام خمینی با ارائه نظریه ولایت فقیه جامعیت دین اسلام را اثبات کرد
رییس جامعة العروۃ الوثقی پاکستان گفت: تأثیرات نظریه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هنوز هم در جهان اسلام به ویژه در کشور ایران قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی رییس نھضت بیداری امت مصطفی پاکستان، طی سخنانی در حسینیه «جعفر طیار» شھر کراچی پاکستان، گفت: امام خمینی(ره) با ارائه نظریه ولایت فقیه، جامعیت دین اسلام را اثبات رساند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) متفکر بزرگ قرن، دانشمند برجسته و چهره انقلابی جامعه اسلامی است، ابراز داشت: امام(ره) با علم، دانش، آگاھی، عمل، مسلمانان جھان را به راه راست هدایت کرد و به وظایفه پیغمبرانه خود عمل کرد.

رییس نھضت بیداری امت مصطفی پاکستان با اشاره به این که امام راحل(ره) از طریق انقلاب اسلامی به مردم تصویر واقعی و ایده آل اسلام را نشان داد، تاکید کرد: تأثیرات انقلاب اسلامی هنوز هم به طور کلی در جهان اسلام و به ویژه در کشور ایران قابل مشاهده است.

وی با بیان این که شخصیت نابغه ای ھمچون امام خمینی(ره) پس از قرن ھای متولد می شوند، اظھار داشت: امام خمینی(ره) چهره ای معتبره جهان اسلام و در زمینه علم و پژوهش از جایگاه خاص برخوردار اند و رھبریت سیاسی و دینی ایشان بی نظیر است.

رییس جامعۃ العروۃ الوثقی پاکستان در آخر گفت: امام خمینی(ره) با ارائه نظریه ولایت فقیه جامعیت دین اسلام را اثبات کرد.

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات