۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۵۵۷۴۳
رییس قرارگاه عمار تأکید کرد؛

ضرورت پشتیبانی از مساجد به عنوان مراکز پیشبرد اهداف انقلاب

ضرورت پشتیبانی از مساجد به عنوان مراکز پیشبرد اهداف انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اهمیت پیشتیبانی از مساجد، گفت: اگر تربیت یافتگان مسجد در صحنه عمل باشند، بسیاری از مشکلات قابل حل است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در كنگره گام دوم تبليغ که پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، با بیان اینکه در امر تبلیغ باید به دو مقوله ثوابت و متغیرها توجه شود، گفت: متغیرهای تبلیغی همان ابزارهای بیان و ثوابت محتوای تبلیغی است که تغییر ناپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه باید مراقب فاصله گرفتن از ثوابت تبلیغ بود، عنوان کرد: در طول 40 سال گذشته، کوتاه آمدن از ثوابت و محکمات اسلامی، سبب آسیب به انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه امیرالمؤمنین مسؤولان را نسبت به تبعیت از هوی نفس و طول آرزو هشدار می هد، ادامه داد: متغیرهای تبلیغ می تواند تهدید ها و فرصت هایی را ایجاد کند که باید در برنامه ریزی ها نسبت به آن ها توجه کافی صورت گیرد.

وی هدف از تبلیغات اسلامی را احیای یاد خداوند متعال در جامعه عنوان کرد و افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، تنها یک شبکه تلویزیونی برای تبلیغ وجود نداشت؛ اما با این حال موفقیت های بسیاری به دست آمد.

رییس قرارگاه عمار عامل موفقیت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را یاد خداوند متعال دانست و عنوان کرد: در مقوله تبلیغات باید هرچه بیشتر از گذشته نسبت به یاد خداوند متعال، مرگ و آخرت اهتمام شود.

وی با اشاره به اهمیت پیشتیبانی از مساجد به عنوان مراکز پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام، اظهار داشت: مسجد محل ذکر است و اگر تربیت یافتگان مسجد در صحنه عمل باشند، بسیاری از مشکلات قابل حل است./1350/پ202/ف

ارسال نظرات