۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۵۵۷۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رسیدن به قله های معنویت نیازمند عمل به رسالت تبلیغی است

رسیدن به قله های معنویت نیازمند عمل به رسالت تبلیغی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در عرصه دینی و تبلیغ اقدامات گسترده ای انجام می شود که اثر بخش بوده و اما برای رسیدن به قله های معنوی راه درازی در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در همایش «گام دوم تبلیغ با هدف تقدیر از مجاهدان عرصه‌های تبلیغ اجتماعی و جهاد روایت» که در سالن جلسات سازمان تبلیغات برگزار شد، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه ارسال کتب آسمانی و تلاش انبیای الهی برای نائل شدن مردم به منزلت تقوا بود، افزود: امروزه در عصر غیبت رسالت سازمان و مبلغان سنگین است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروزه برای رسیدن به اهداف متعالی و ادامه راه انقلاب کلیه عوامل متفاوت بوده و زمینه لازم فراهم است و باید از این فرصت ها و امکانات استفاده شود.

وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف تعالی دین راه درازی در پیش داریم، زحمت زیادی کشیده شده است که باید تقویت شود و همواره تلاش کنیم به قله های متعالی معنویت و پیشرفت دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خداوند متعال همواره نصرت‌ها و امدادهای غیبی را نصیب ما می‌کند، گفت: باید از این فرصت ها بهره مند شد و با تکیه به ظرفیت های تبلیغی و بهره مندی از وجود مبلغان در هدایت جامعه و نهادینه سازی ارزش ها گام برداشت.

وی یادآور شد: در زمینه شیوع ویروس کرونا نیز شاهد این امدادهای غیبی بوده‌ایم و گروه های جهادی و جوانان انقلابی جهت مقابله با کرونا افتخار آفریدند، حضور جوانان مایه برکت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی وحدت، همدلی و همکاری بین مسؤولان را لازمه رفع مشکلات خواند و گفت: در این زمینه همه باید یک صدای واحد داشته باشند./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات