۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۵۵۷۶۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دستگاه قضا مظهر و پناهگاه ملت باشد

دستگاه قضا مظهر و پناهگاه ملت باشد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به انتظار مردم از دستگاه قضا در برخورد با مفاسد و برقراری عدالت، گفت: دستگاه قضا باید مظهر و پناهگاه ملت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعداز ظهر امروز در دیدار رییس کل دادگستری و مدیران تابعه دستگاه قضائی لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، گفت: شهید بهشتی معمار و بنیان گذار قضای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران بود.

ابعاد شخصیتی شهید بهشتی تبیین شود

وی اراده قوی، روحیه خستگی ناپذیری، مدیر و مدبر بودن شهید بهشتی را الگو خواند و تصریح کرد: ابعاد شخصیتی، علمی و فرهنگی شهید بهشتی باید برای همگان تبیین و معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه بر ضرورت ایجاد تحول هرساله در دستگاه قضا تأکید و خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی باید مظهر و پناهگاه ملت باشد.

وی وظیفه دستگاه قضایی را اقامه عدل عنوان کرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم، نظارت بر حسن اجرای قانون و احیای حقوق عامه رسالت دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: رفع تبعیض، گسست موجود در جامعه و مبارزه سخت گیرانه با فساد انتظار مردم از دستگاه قضا است، در این مجموعه باید از عادل ترین و برترین افراد در انتصاب مدیران استفاده شود./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات