۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۵۵۸۱۹
امام جمعه شهرستان کنگاور:

ادعای دموکراسی و آزادی از سوی آمریکایی ها یک بلوف سیاسی است

ادعای دموکراسی و آزادی از سوی آمریکایی ها یک بلوف سیاسی است
امام جمعه کنگاور گفت: نظام لیبرال دموکراسی یعنی نظام سرمایه دار به دروغ خود را اهل آزادی معرفی می کند، اما آمریکا هم سرمایه داریش نامشروع است و هم آزادی آن دروغین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در جمع فرماندهان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و نواحی و مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه، هادیان سیاسی و... که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. ولایت فقیه راز اساسی تفاوت اسلام در ایران با کشورهای دیگر اسلامی است.

امام جمعه شهرستان کنگاور لیبرال دموکراسی آمریکا را مایه ننگ این دولت پر ادعا دانست که چهره واقعی خودش را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: در این نظام پلیس سفاک ۹ دقیقه پای خود را بر گلوی یک سیاه پوست فشار می دهد و یک دست را در جیب گذاشته تا اوج غرور را از خوی حیوانی یک به ظاهر انسان نشان دهد وجالب است بدانید این پلیس مغرور در کشور زورگوی آمریکا نماد همان پلیسی است که در محاصره سپاهیان اسلام شلوارهای خود را خیس کردند و اشک ذلت ریختند.

امام جمعه کنگاور در ادامه سخنان خود قرآن کریم را معجزه جاوید پیامبر اسلام دانست وگفت: قرآن کریم، کتابی به روز است تا جایی که من اگر بخواهم جدیدترین خبر امروز را در خبرگزاری های دنیا بیان کنم ناگریز باید به محکومیت آژانس انرژی اتمی در قبال ایران اشاره کنم والبته که قران کریم در ۱۴۰۰ سال پیش فرموده بود «لن ترضی عنک الیهود ولا النصاری حتی تتبع ملتهم» یهود و  مسیحی از شما راضی نمی شوند مگر نوکر آنها شوید.

وی اظهار داشت: چقدر تاسف بار است که ما هم در شروع برجام ‌به توصیه های ولی امر مسلمین توجه نکردیم که فرمودند گول لبخندهای اینها را نخورید،گول دست دادن اینها را نخورید که این دستها چدن است که دستکش مخمل روی آن است، در ادامه برجام هم باز به توصیه های معظم له توجه نشد که فرمودند اروپا از آمریکا بدتر است و امروز این پیش بینی ولی امر مسلمین به وقوع پیوسته است.

حجت الاسلام لروند افزود: دولت ما در اقدام بشردوستانه ۴۰ هزار کیت بهداشتی را برای آلمان ارسال کرد که در همان روزها صدر اعظمش؛ حزب الله لبنان را تروریستی خواند و امروز هم یکی از سه کشور پیشنهاد دهنده محکومیت ایران به آژانس است که لازم است دولتمردان در این باره به مردم توضیح دهند.

امام جمعه کنگاور در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: نظام لیبرال دموکراسی یعنی نظام سرمایه دار به دروغ خود را اهل آزادی معرفی می کند، اما آمریکا هم سرمایه داریش نامشروع است وهم آزادی آن دروغین است.

این استاد حوزه علمیه اقدامات رییس قوه قضائیه را در کشور باعث امیدواری مردم به نظام دانست و گفت: رهبر عزیزمان با این انتخاب حساب شده و دقیق یکبار دیگر روح امید را در انقلاب با عزت ما دمید. آری رهبر وظیفه خودش را به زیبایی انجام دادند و ما مردم هم روح انقلابی گری را وارد مجلس نمودیم و اکنون یک جهاد انقلابی دیگر هم نیاز است که در آینده نزدیک دولت جوان انقلابی را هم ‌انتخاب کنیم‌ که توصیه موکد امام المسلمین است.

حجت الاسلام لروند در پایان سخنان خود راز مبارزه بسیار خوب ملت ما با ویروس منحوس کرونا را که شبیه اروپا وامریکا به غارت وهرج ومرج نینجامید را در توکل به خدا و اقدامات جهادی بسیجیان باغیرت و پزشکان وپرستاران با اعتقاد دانست./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شیرین بیان
Iran, Islamic Republic of
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
اللهم صل علی محم و آل محمد و عجل فرجهم
0
0