۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۵۵۸۳۰
در نشست خبری؛

برنامه‌های دهه کرامت در خوزستان تشریح شد

برنامه‌های دهه کرامت در خوزستان تشریح شد
حجت الاسلام اریکه گفت: سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی دهه کرامت در استان با حضور ۱۲ خادم رضوی از ۳ تا ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان خوزستان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی دهه کرامت در استان طی دهه کرامت از ۳ تا ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود و در این میان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه قرار می‌گیرد.

دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان خوزستان با بیان اینکه در نخستین روز دهه کرامت ۱۲ خادم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رئوف در استان حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: خادمان رضوی در جشن‌های مردمی و برنامه‌هایی که بصورت هیأتی و مسجدی و مردمی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد منتهی با توجه به شرایط موجود و وضعیت قرمز در برخی شهرستان ها، جشن‌ها بصورت تجمعی برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام اریکه با بیان اینکه خادمان رضوی در بیمارستان‌های پذیرش کننده بیماران کرونایی حضور و از کادر درمانی تقدیر و تشکر به عمل می‌آورند، افزود: خادمان رضوی در میان گروه‌های جهادی فعال در زمینه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه مبارزه با کرونا حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در منازل علما و والدین شهدایی که به واسطه کرونا فوت کردند و عرض تسلیت به بازماندگان دیگر برنامه خادمان است، خاطرنشان کرد: حضور در کارخانه‌ها و خط تولید کارخانه‌ها با توجه به سال جهش تولید دیگر برنامه خادمان در طول مدت حضور در استان است.

دبیر سیزدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان خوزستان با بیان اینکه خادمان رضوی به مدت ۵ شب در صداوسیمای استان حضور خواهند یافت، بیان داشت: با توجه به تقارن هفته قوه قضائیه بازدید خادمان از مراکز دادگستری صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام اریکه با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مجازی از سوی تشکل‌های مردمی گفت: در شب میلاد امام هشتم، نانوایی‌های استان نان شان متبرک به نمک امام رضا (ع) خواهد شد از سوی دیگر برپایی کاروان‌های خودرویی جشن‌های سیار توسط هیأت‌های مذهبی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و تولید کننده‌ها در دهه کرامت صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در شب میلاد امام هشتم نورافشانی در ۴۰ محله رأس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود ضمن اینکه چنین نورافشانی در سراسر استان خواهد بود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات